• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Een zilvergrijze station met opc achterlichten gespot.

Tussen borne en zenderen, valt gelijk op de opc lichten

staat een stuk netter.

Wel een hele lange dakantenne :-)

Ik reed erachter met een zwarte station

gr Tinus

@AstraMitch wrote:@Warheart1985 wrote:Ik rij zelf een Astra G uit 1999 (3deurs Hatchback metallic Zilver) en zie op de A73 tussen Venlo en venray met regelmaat iemand rijden die precies dezelfde auto rijdt.

Misschien een ander lid van dit forum?

PS: Ik werk zelf in ploegendienst dus ik kan op de meest vreemd tijden gespot worden :afro

ik rijd daar gemiddeld 5x in de week met een star silver uitgebouwde astra.

werk op de texacos daar op de A73 russen venray em horst.

kenmerken auto:

- Coupe voorbumper

- OPC spoiler.

- 2 grote ovale uitlaten.

:thumb je daar overdag of in de late uurtjes? Kom regelmatig hij die Texaco en denk dat ik die uitgebouwde astra wel es yeb zien staan. Als je een keer dienst heb als ik uit me werk kom en het is in de late rustige uurtjew, kom ik wel ff een bakkie doen, haha

vandaag een mooie astra h opc gezien in aalsmeer de bestuurder had een dealer plaat erop uit almere misschien iemand van hier kenteken was 99-ST-FF

Vrijdag een astra station gespot in Barendrecht met opel forum stickers. Jij stond in de richting dierensteijn/barendrechtseweg en ik links richting de veiling....

Net gespot bij het sporten:

Eindhoven vijfkamplaan cá 15:00 uur

35arksi.jpg

Ochjee 2 OPC's Arden blue naast elkaar :wub

1fiw7a.jpg

@FnF_racer wrote:@HarrieAstra wrote:Dat is Johan? V-shape motorkap?

in Leek? denk het niet, zie vv....

@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@black_astra wrote:Donker rode astra g gespot in Leek vanmiddag. De astra had xenon

yvonne uit grootegast :thumb

yvonne heeft een bordeau rode astra G

ik denk dat hij dat ook bedoeld:P volgens mij is er ook maar 1 kleur rood(niet metallic)

ja denk idd ook dat hij dat bedoelde maar donker rode vond ik al wat breemd dus kon het ff niet plaatsen.

donker rood = bordeau rood en dat is idd yvonne haar astra G met xenon

heb trouwens haar oude GSI ook nog weer gespot bij mijn broer in de straat (begin februari) :jerry

fotoooo :jerry

net om half 10, een two tone astra g, blauw met grijs?(of wit). ging richting snelweg bij leek.

denk dat ik die astra two tone ook wel eens gespot heb 1 straat bij mij vandaan....had er een foto van maar heb ik gewist van de telefoon. Die jongen had eerst een knal gele calibra c20ne met blauwe sideskirts en blauwe spoiler en nog wat blauwe accenten.....vincent heet hij geloof ik maar zit niet op 't forum.

deze toevallig:

247915_514123495283607_8088997_n.jpg

??

deze zit ook op O-F Facebook. ;)

om even terug te komen op die 2 tone astra G.....

heb de foto die ik gezien heb weer gevonden ;)

DSC_0832.jpg

deze stond een tijdje terug een straat verderop (eigenlijk einde van onze straat).

Als ik het goed heb had deze jonge voorheen een knalgele calibra met blauwe spoiler en sideskirts en nog wat blauwe accenten.

Zeker jammer...

Spot hier af-en-toe in Leek en omstreken een goud-kleurige coupé,

mooie wagen.

Reed nu net ook weer langs mijn huis, iemand van hier?

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:astra GSI gespot in trieste toestand :cry

http://www.112marum.nl/kollumerpomp-auto-in-de-sloot-na-technische-storing/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is al gespot boven mijn post :jerry

Wel errug jammer...

Heb net ook een blauwe 1.6 16v gespot, reed hier voor ons huis langs!

3 deurs trouwens.

Reed net ook voor je huis langs. De corsa stond er wel :thumb .

Ook spotte ik nog een blauwe G. Kenteken zat XS in volgens mij en er reed een meid in.

@black_astra wrote:

Ook spotte ik nog een blauwe G. Kenteken zat XS in volgens mij en er reed een meid in.

Heb jou niet gezien,

dacht meneer Wentink te zien, blauwe G 3 deurs, dikke wagen

@PeterNoFear wrote:@black_astra wrote:

Heb jou niet gezien,

haha thnx man, waar had je mij gespot?

@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:@black_astra wrote:

Heb jou niet gezien,

Ik dacht ook dat die blauwe Oscar-16v was op het eerste gezicht. Maar deze wagen had net een andere kleur en geen spoilers op de achterzijde. was wel verlaagd en mooie velgen. Reed in Leek bij de Shell en ging iets verderop rechts af tolbert in.

@black_astra wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:@black_astra wrote:

Heb jou niet gezien,

Ik dacht ook dat die blauwe Oscar-16v was op het eerste gezicht. Maar deze wagen had net een andere kleur en geen spoilers op de achterzijde. was wel verlaagd en mooie velgen. Reed in Leek bij de Shell en ging iets verderop rechts af tolbert in.

ik weet welke je bedoeld. een 5 deurs, iets andere tint blauw dan mijne, verlaagd met dikke 5 spaak 17 inch wielen. verder helemaal orgineel

@OscaR-16v wrote:@black_astra wrote:@OscaR-16v wrote:@PeterNoFear wrote:@black_astra wrote:

Heb jou niet gezien,

ik weet welke je bedoeld. een 5 deurs, iets andere tint blauw dan mijne, verlaagd met dikke 5 spaak 17 inch wielen. verder helemaal orgineel

Dat was hem :thumb Ik zal mijn car camera eens in me auto hangen dan maak ik films van de astras die ik spot

Goededag ,

Ik zou graag willen weten of jullie weten waar mijn oude auto gebleven is het is een astra g groen met 1.6 met cleane coupe voorbumer ,coupe skirts , lederen bekleding .

24082010073.jpg

27082010128.jpg

27082010123.jpg

IMG021.jpg

IMG020.jpg

26082010113.jpg

27082010118.jpg

Op de hoek GroteBeer-Laan / Airborne-Laan staat een grijze Opc met zij-schade iemand van hier?

zal er es een foto van maken.. ( als ik er weer langs kom )

Terug
Naar boven