@FnF_racer wrote:@HarrieAstra wrote:Dat is Johan? V-shape motorkap?
in Leek? denk het niet, zie vv....
@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@black_astra wrote:Donker rode astra g gespot in Leek vanmiddag. De astra had xenon
yvonne uit grootegast :thumb
yvonne heeft een bordeau rode astra G
ik denk dat hij dat ook bedoeld

volgens mij is er ook maar 1 kleur rood(niet metallic)
ja denk idd ook dat hij dat bedoelde maar donker rode vond ik al wat breemd dus kon het ff niet plaatsen.
donker rood = bordeau rood en dat is idd yvonne haar astra G met xenon
heb trouwens haar oude GSI ook nog weer gespot bij mijn broer in de straat (begin februari) :jerry
fotoooo :jerry
net om half 10, een two tone astra g, blauw met grijs?(of wit). ging richting snelweg bij leek.
denk dat ik die astra two tone ook wel eens gespot heb 1 straat bij mij vandaan....had er een foto van maar heb ik gewist van de telefoon. Die jongen had eerst een knal gele calibra c20ne met blauwe sideskirts en blauwe spoiler en nog wat blauwe accenten.....vincent heet hij geloof ik maar zit niet op 't forum.
deze toevallig:
??
deze zit ook op O-F Facebook.
om even terug te komen op die 2 tone astra G.....
heb de foto die ik gezien heb weer gevonden
deze stond een tijdje terug een straat verderop (eigenlijk einde van onze straat).
Als ik het goed heb had deze jonge voorheen een knalgele calibra met blauwe spoiler en sideskirts en nog wat blauwe accenten.