• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

klopt oscar-16v, zag je voorbij rijden en zag dat jij het was. je grill viel me op, want zoiets wil ik er ook nog in hebben.

en black_astra, dat ben ik ook geweest. kwam van me werk en was op weg naar huis

@martijnenyvonne wrote:klopt oscar-16v, zag je voorbij rijden en zag dat jij het was. je grill viel me op, want zoiets wil ik er ook nog in hebben.

en black_astra, dat ben ik ook geweest. kwam van me werk en was op weg naar huis

Ik spotte je op die brug na Boerakker. Zag je mijn astra niet links staan?

zwarte antraciete astra gsi (of gsi look zat geen gsi motorkap op) gespot reed achter mij van de molen nabij grondsveld /maastricht (Heer/de heeg) richting cadier en keer iemand van hier? donderdag avond 20-06 ongeveer 18:15U?!

@black_astra wrote:@martijnenyvonne wrote:klopt oscar-16v, zag je voorbij rijden en zag dat jij het was. je grill viel me op, want zoiets wil ik er ook nog in hebben.

Ik spotte je op die brug na Boerakker. Zag je mijn astra niet links staan?

brug na boerakker. ik kom uit de richting van de snelweg A7 en draai op de rotonde bij boerakker 3/4 richting lucaswolde.

of bedoel je de brug richting lucaswolde

@astrawez wrote:In Den Bosch gisteren deze Astra F 3-deurs Bestel gespot met GSI waaiervelgjes.

Zou het niet willen hebben een grijskenteken wagen zonder achterdeuren.. Als je hele tijd via je achterklep in je auto moet kruipen om iets te pakken :wtf

@AstrA F GSI wrote:zwarte antraciete astra gsi (of gsi look zat geen gsi motorkap op) gespot reed achter mij van de molen nabij grondsveld /maastricht (Heer/de heeg) richting cadier en keer iemand van hier? donderdag avond 20-06 ongeveer 18:15U?!

Ik spot jou elke dag haha :jerry

@astraTD wrote:@AstrA F GSI wrote:zwarte antraciete astra gsi (of gsi look zat geen gsi motorkap op) gespot reed achter mij van de molen nabij grondsveld /maastricht (Heer/de heeg) richting cadier en keer iemand van hier? donderdag avond 20-06 ongeveer 18:15U?!

Ik spot jou elke dag haha :jerry

dat is waar ja! :thumbup ;)

Vandaag Rond 12.30 zwart astra G coupe met zwarte velgen met chrome rand bij Gm Tuningparts op de stoep.

Rond dezelfde tijd een blauwe astra G uitgebouwd in oirschot bij de multimate, staat er vrijwel altijd als de multimate open is.

Ook wel eens gezien in de wijk bij de friettent in oirschot richting spoordonk, volgensmij woont de eigenaar daar in de wijk.

Deze zwarte gespot in lanaken.

IMAG0257.jpg

Gisteravond een donkere verlaagde(?) astra g in Winschoten.

En in de Magnesiumlaan in Groningen waren allemaal donkere opels. (gtc, kadet gsi, corsa a etc)

Terug
Naar boven