• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Haasje17 wrote:@nova.... wrote:Vanmorgen Haasje17 op de N270 (Helmondweg) richting Helmond tijd rond 8:30 uur hard er aardig de vaart in het 80 km stuk maar daarna ook in het 100 km stuk. 62-LB

Had het raam een stuk open mooie sound!

Reed in de werkbus moest een aanhanger ophalen in Helmond.

Wel bordjes lezen hè voor 7 uur is honderd daarna 130. Dat 80 is aanloop voor de snelweg.

Ben naar de Helmondse motor revisie geweest voor mijn oldtimer krukas te laten slijpen.

Valt me altijd op dat veel mensen op dat stuk niet snappen hoe hard je mag. Waardoor de helft 100 rijdt en de andere helft gewoon 130.

Valt me wel op dat er altijd veel astras gespot worden rondom helmond. :D

ik rij meestal bij de andere kant van helmond

Als ik om half 3 moet werken komt mij altijd (rond 14:15) een groene astra G met wat aanpassingen oa: donkere koplampen tegenmoet langs het kanaal.

Maar weet niet of hij hier ook op zit

klopt van die snelheid idd, heel veel mensen rijden te langzaam. ik heb daar een keer gekeken hoe hard ik kon :D hoe dan ook.. ik moet wel toegeven dat t vaak maar onzinnig kut verzonnen is met die snelheids beperkingen

@botssiee wrote:Valt me wel op dat er altijd veel astras gespot worden rondom helmond. :D

ik rij meestal bij de andere kant van helmond

Als ik om half 3 moet werken komt mij altijd (rond 14:15) een groene astra G met wat aanpassingen oa: donkere koplampen tegenmoet langs het kanaal.

Maar weet niet of hij hier ook op zit

Klopt..die groene kom ik ook vaker tegen..zie m ook vaker bij mij in de straat maar of ie op t forum zit durf ik nie te zeggen ...

@Haasje17 wrote:@nova.... wrote:Vanmorgen Haasje17 op de N270 (Helmondweg) richting Helmond tijd rond 8:30 uur hard er aardig de vaart in het 80 km stuk maar daarna ook in het 100 km stuk. 62-LB

Had het raam een stuk open mooie sound!

Reed in de werkbus moest een aanhanger ophalen in Helmond.

Wel bordjes lezen hè voor 7 uur is honderd daarna 130. Dat 80 is aanloop voor de snelweg.

Ben naar de Helmondse motor revisie geweest voor mijn oldtimer krukas te laten slijpen.

Hou ik me niet mee bezig met borden kijken..... kijk alleen naar de flits plekken ;)

@nova.... wrote:@Haasje17 wrote:

Hou ik me niet mee bezig met borden kijken..... kijk alleen naar de flits plekken ;)

Slim als je vervolgens niet weet hoe hard je mag, zodat je alsnog geflitst wordt ;)

@ricksmits wrote:klopt van die snelheid idd, heel veel mensen rijden te langzaam. ik heb daar een keer gekeken hoe hard ik kon :D hoe dan ook.. ik moet wel toegeven dat t vaak maar onzinnig kut verzonnen is met die snelheids beperkingen

Snelheid verschilt er vaak.. rij er zelf geen 130 als we geen haast hebben!

Hoe je daar kon rijden daar kunnen we over mee praten.. wedstrijdje gehad met een manta B en onze ouwe corsa a gsi beetje onbesuisd de vluchtstrook gepakt reden wat te langzaam ;)

@RISL wrote:@nova.... wrote:

Slim als je vervolgens niet weet hoe hard je mag, zodat je alsnog geflitst wordt ;)

Of iedere flitspaal met 80 voorbij rijdt, terwijl je gewoon 130 mag :P

Astra 2liter diamond gespot bij station EHV,

OPC spoiler,

5 deurs geblindereerde ramen achter,

En iets van een luchthapper op zijn motorkap?

**-FP-KJ

Gisteren om 21:15 Astra XP-FF-** in Blixembosch. Reed een tijdje achter hem de buurt in

OPC spoiler

Witte velgen

Irmscher achterlichten

Aparte kleur van zwart? wel mooi

Gister rond half 7 savonds een capri yellow coupe gespot, voor mij bij de stoplichten bij de klompenfabriek in best.

Ik seinde nog met mn licht..

Terug
Naar boven