• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@_Ray_ wrote:@okkie-001 wrote:hohoho ik woon anders nog steeds in Sint Pancras Noord Holland :afro :afro

Daar was ik een aantal jaar geleden nog in de buurt geweest. Helaas in een beetje tijdnood anders was ik via de afsluitdijk terug gereden naar Noord-Brabant.

Wil daar nog steeds een keertje rijden.

Maar even weer ontopic. Gister een donkerblauwe astra g gespot in Helmond met irmscher achterlichten/ bumperlip en een andere uitlaat. Leek erg op mijn astra op de voorkant en zijkant na.

Kan helaas tijdelijk niet rijden dus ik zat in een nissan als passagier.

Valt me ook tegen dat ik weinig tot nooit wordt gespot..rij toch regelmatig omg helmond deurne eindhoven, maar wie weet...oooooit :shock:

Ik kom maandag of dinsdag weer in Helmond, ik zal mijn ogen open houden :P

Zolang jij uitkijkt naar een oranje astra coupe (en niet capriyellow) :thumb

@memyselfenikke wrote:

Valt me ook tegen dat ik weinig tot nooit wordt gespot..rij toch regelmatig omg helmond deurne eindhoven, maar wie weet...oooooit :shock:

Het is ook niet zo raar dat je nooit gespot wordt als je in een auto rijdt die jarenlang meest verkochte auto van Nederland is geweest.

Ik kom onderweg naar m'n werk al dagelijks minstens 6 verschillende Astra G's tegen. Het is onbegonnen werk om die allemaal hier te gaan posten.

Dus als ik jou al tegenkom ik Eindhoven, dan val je waarschijnlijk niet genoeg op bij mij om het vervolgens hier in dit topic te knallen. Dus tenzij je een OPC hebt of je auto knalroze spuit, zul je nooit gespot worden. Je hebt nu eenmlal een 13 in een dozijn auto.

Haha ik heb voor en achter verschillende velgenmaat en rijd wel eens in de begrenzer over straat, maar word ook nauwlijks gespot. (denk dat ze me niet wille spotten)

@TedMechanic wrote:@memyselfenikke wrote:

Het is ook niet zo raar dat je nooit gespot wordt als je in een auto rijdt die jarenlang meest verkochte auto van Nederland is geweest.

Ik kom onderweg naar m'n werk al dagelijks minstens 6 verschillende Astra G's tegen. Het is onbegonnen werk om die allemaal hier te gaan posten.

Dus als ik jou al tegenkom ik Eindhoven, dan val je waarschijnlijk niet genoeg op bij mij om het vervolgens hier in dit topic te knallen. Dus tenzij je een OPC hebt of je auto knalroze spuit, zul je nooit gespot worden. Je hebt nu eenmlal een 13 in een dozijn auto.

:hmmz ..knal roze?? Who know's.. :D

@Haasje17 wrote:Haha ik heb voor en achter verschillende velgenmaat en rijd wel eens in de begrenzer over straat, maar word ook nauwlijks gespot. (denk dat ze me niet wille spotten)

Dat zag ik vorige week inderdaad. Voor heb je nu de Sport II velgen en achter heb je de velgen in de avatar.

Lekke band gehad?

@opeloss wrote:Zijn er ook mensen van omg oss uden veghel

gr rick

Zeker. :D Ik rij dagelijks van Den Bosch naar Veghel, waarvan 1x in de week via Uden. ;)

Misschien niet heel boeiend, maar ik heb er foto's van, dus dan kan ik ze net zo goed ff plaatsen. :ass

In Rosmalen bij de Mac:

En 3x in Den Bosch:

@opeloss wrote:Zijn er ook mensen van omg oss uden veghel

gr rick

Kom uit den bosch. Rij iedere dag naar heesch nistelrode... en weer terug haha volgens mij hebben we elkaar vd week gespot maar weet dat niet zeker

zaterdag even meegereden met deze coupe.

de eigenaar en de jongedame in de pasagiersstoel hebben mij ook wel zien rijden in de corsa:

347cj0h.jpg

55s2te.jpg

was ergens rond Rotterdam als ik het goed heb. :P

Astra g zwart opc spoiler en onderlip 17 inch velgen?

tussen het sparta stadion en de moskee tijd 16:08 .. gezien vanuit de trein gistere

Vanmorgen stond naast me een astra g cabrio blauw met blauw stoffen dak JKV-12 dikke voorbumper onder beschadigd en gedeeltelijk gespoten in mat blauw onder de achterbumper zaten links en rechts een uitlaat velgen 17 of 18 inch zwart met velgenbed kruising D cuyperslaan-Europalaan... Tijd 10:20 uur

Gisterenavond rond half 9.

Astra f2 hatchback.

Blauwe xenon en blauwe lampjes in de mist lichten.

M3 spiegels.

17" velgen.

Reed in Boxtel een heel stuk achter me aan (Renault scenic) .

Draaide af bij een Shell tankstation.

Terug
Naar boven