• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra J geintroduceerd in Nederland !!

de eerste de beste kip caravan die ik tegen kom

KKs-37-EKV-stip.jpg

die weegt nog niet eens de helft :P

kijk je naar de aller grootste en zwaarste kip caravan, die komt nog niet eens boven de 1500 kg volgens mij

maar wat ik merendeels zie is dat de meesten aan de 1.6 16V gewoon genoeg hebben. Die hebben ze ook nu in de huidige astra hangen en die zullen daar voor kiezen. Allicht wanneer de 1.4 Turbo er is, dat ze het hoge koppel wel aan spreekt en het milieu verhaal, dat ze daar voor kiezen. Maar een 180 PK Turbo krijg je het merendeel van de huidige astra H rijders niet zo snel in denk ik.

Dat zullen eerder de golf, A3, Leon, ex-vectra rijders zijn die daar voor gaan

de eerste de beste kip caravan die ik tegen kom

KKs-37-EKV-stip.jpg

die weegt nog niet eens de helft :P

kijk je naar de aller grootste en zwaarste kip caravan, die komt nog niet eens boven de 1500 kg volgens mij

maar wat ik merendeels zie is dat de meesten aan de 1.6 16V gewoon genoeg hebben. Die hebben ze ook nu in de huidige astra hangen en die zullen daar voor kiezen. Allicht wanneer de 1.4 Turbo er is, dat ze het hoge koppel wel aan spreekt en het milieu verhaal, dat ze daar voor kiezen. Maar een 180 PK Turbo krijg je het merendeel van de huidige astra H rijders niet zo snel in denk ik.

Dat zullen eerder de golf, A3, Leon, ex-vectra rijders zijn die daar voor gaan

Zaterdag de hele dag gereden in de nieuwe Astra J

Rond 10:00uur kwamen we aan op (voormalig) vliegveld valkenburg in katwijk aan zee.

Eerst een bakkie koffie toen werd de nieuwe astra gepresenteerd door victoria koblenco .

Toen gingen we in groepen allemaal diversen rij-dingen doen

Eerst de slalom toen gingen we een achteruit 180graden escape manoeuvre doen daarna lunchen daarna zelf rijden op een uitgestippeld circuit daarna een rondje mee met the stig in een astra J 1.6 turbo ging erg hard (of liever gezegd dwars) en als laatste een stuk rijden op de weg met een Astra J

Erg leuke dag

Foto's staan hier!!

Heb ze nog niet uitgezocht ofzo !! staan een beetje door elkaar.

Waren nog meer bekende nederlanders !!

Ik wil wel een nieuw topic aanmaken maar waar kan ik dat doen ?? gewoon in het astra gedeelte ??

Zaterdag de hele dag gereden in de nieuwe Astra J

Rond 10:00uur kwamen we aan op (voormalig) vliegveld valkenburg in katwijk aan zee.

Eerst een bakkie koffie toen werd de nieuwe astra gepresenteerd door victoria koblenco .

Toen gingen we in groepen allemaal diversen rij-dingen doen

Eerst de slalom toen gingen we een achteruit 180graden escape manoeuvre doen daarna lunchen daarna zelf rijden op een uitgestippeld circuit daarna een rondje mee met the stig in een astra J 1.6 turbo ging erg hard (of liever gezegd dwars) en als laatste een stuk rijden op de weg met een Astra J

Erg leuke dag

Foto's staan hier!!

Heb ze nog niet uitgezocht ofzo !! staan een beetje door elkaar.

Waren nog meer bekende nederlanders !!

Ik wil wel een nieuw topic aanmaken maar waar kan ik dat doen ?? gewoon in het astra gedeelte ??

idd. Victoria Koblenco en Likke van Lexmond zien er leuk en goed uit !! :wub Die andere dametjes trouwens ook daar.

Zie ik het nou goed op de foto's van pagina 3, het mevrouw Koblenco playboy oorhangers in ? :wub :kewlpics :jerry

Weinig bh ook volgens mij. goeie dag zag..

Koblenco en kornuiten staan er zowat vaker op dan die Astra (met xenon trouwens, daar hebben ze het wel begrepen). king:

idd. Victoria Koblenco en Likke van Lexmond zien er leuk en goed uit !! :wub Die andere dametjes trouwens ook daar.

Zie ik het nou goed op de foto's van pagina 3, het mevrouw Koblenco playboy oorhangers in ? :wub :kewlpics :jerry

Weinig bh ook volgens mij. goeie dag zag..

Koblenco en kornuiten staan er zowat vaker op dan die Astra (met xenon trouwens, daar hebben ze het wel begrepen). king:

origineel gepost door DaanH

Astra J ?? k denk toch dat het astra I moet zijn...

Nee Opel gebuikt de letter I niet in de model aan duiding.

Lijkt te veel op 1. en dat is de eerste kadett. (niet de A dus)

origineel gepost door arjontje

Azoo

origineel gepost door arjontje

Azoo

Terug
Naar boven