• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel c kadett coupe opknappen poging 2

Interessant, ik zie wel weer als je weer start met de Kadett,

voorlopig beterschap met je been en dat het maar goed mag genezen.

ga je nog verder met de motorcross ? of heb je je lesje geleerd ?

@tom Kadettielac wrote:lang geleden dat ik hier geweest ben.

pff ik zie dat mijn kadett project al bijna 4 jaar stil ligt.

ik ben toentertijd even gestopt om wat andere klusjes tussendoor te doen en zo wat extra te sparen om dat geld vervolgens in de kadett te stoppen, ik help graag mensen vooruit en van het een komt het ander..

het project gaat zeker weer opgepakt worden ik hoop dit jaar nog. als ik zo op dit forum kijk begint het weer enorm te kriebellen.

momenteel heb ik tijd zat , maar kan / mag ik niet veel doen . heb namelijk mn been gebroken met een nieuwe hobbie .. motorcross.

Shit, dan is de kadett wel een wat veiligere hobby :thumb

dankjewel, of ik verder gaa met motorcross (en snowboarden is ook een hobbie van mij) ligt er helemaal aan hoe het zich geneest.

de kadett is idd een veiligere hobbie , maar opknappen / schade herstel is mn werk dus ik nam er een andere hobbie bij voor ontspanning, dat is ook belangrijk op zn tijd.

marja shit happens

@tom Kadettielac wrote:lang geleden dat ik hier geweest ben.

pff ik zie dat mijn kadett project al bijna 4 jaar stil ligt.

ik ben toentertijd even gestopt om wat andere klusjes tussendoor te doen en zo wat extra te sparen om dat geld vervolgens in de kadett te stoppen, ik help graag mensen vooruit en van het een komt het ander..

het project gaat zeker weer opgepakt worden ik hoop dit jaar nog. als ik zo op dit forum kijk begint het weer enorm te kriebellen.

momenteel heb ik tijd zat , maar kan / mag ik niet veel doen . heb namelijk mn been gebroken met een nieuwe hobbie .. motorcross.

Shit, dan is de kadett wel een wat veiligere hobby :thumb

dankjewel, of ik verder gaa met motorcross (en snowboarden is ook een hobbie van mij) ligt er helemaal aan hoe het zich geneest.

de kadett is idd een veiligere hobbie , maar opknappen / schade herstel is mn werk dus ik nam er een andere hobbie bij voor ontspanning, dat is ook belangrijk op zn tijd.

marja shit happens

3890d87e7e1ba67fb37ea57a8a575b41.jpg

de kadett is naa jaren stilstaan uit het hoekje gehaald , om klaar gemaakt te worden voor de straler waar hij komend weekend heen word gebracht

83630803d81d7e4664bc4bd67e79bd77.jpg

bankframe open geslepen ... hier bleek nog wat roest onder te zitten

ee995cea67f00f3254f8e7f451cce48b.jpg

2b539293f9067e092378a30866294145.jpg

het achterscherm uitgedeukt waar nog een vangrail afdruk in stond

45b84b78a3edb84863a5dd5a998428aa.jpg

deze dus.

mn beenbreuk is inmiddels zodanig hersteld dat ik alweer een tijdje volledig aan het werk ben .

helaas zal ik er altijd rekening mee moeten houden dus is de crossmotor verkocht.

het begon weer te kriebellen en ik had de tijd over dus besloot ik verder te gaan met de kadett. aangezien er al zoveel uren in zitten en hij er van het stil staan ook niet beter van word

3890d87e7e1ba67fb37ea57a8a575b41.jpg

de kadett is naa jaren stilstaan uit het hoekje gehaald , om klaar gemaakt te worden voor de straler waar hij komend weekend heen word gebracht

83630803d81d7e4664bc4bd67e79bd77.jpg

bankframe open geslepen ... hier bleek nog wat roest onder te zitten

ee995cea67f00f3254f8e7f451cce48b.jpg

2b539293f9067e092378a30866294145.jpg

het achterscherm uitgedeukt waar nog een vangrail afdruk in stond

45b84b78a3edb84863a5dd5a998428aa.jpg

deze dus.

mn beenbreuk is inmiddels zodanig hersteld dat ik alweer een tijdje volledig aan het werk ben .

helaas zal ik er altijd rekening mee moeten houden dus is de crossmotor verkocht.

het begon weer te kriebellen en ik had de tijd over dus besloot ik verder te gaan met de kadett. aangezien er al zoveel uren in zitten en hij er van het stil staan ook niet beter van word

Hoi Tom,

Dit is toch wel errug sterk dat ik ook een c coupe aan het restaureren ben en ook motorcross deed.... deed ja....

ik heb in November ook mijn been gebroken.... weer zo een sterk verhaal. ik vind motorcross een mooie sport en ook om te doen des te meer... maar ik heb mijn les geleerd.... heb de Honda CR125 nog staan maar ik stap er niet meer op, zit niet te wachten op een dwarslesie... zal em wel verkopen dan kan ik dat geld ook weer steken in de Kadett :vertag

Verder ook een goede aanpak van je coupe zo! van stralen ben je tenminste van alle roest en rotzooi af.

Keep up the good work! :D

Zo das wel erg toevallig wesley.

Super mooie sport dat motorcrossen . Die adrenaline boost die je ervan krijgt echt super .. alleen daardoor ben je constand je grenzen aan het verleggen .. ik crosste nog geen half jaar maar wilde de grote manne al bijhouden haha fout.

Van nu afaan gaat het poortje bij de douane piepen wanneer ik op vakantie gaa.

Maar dat was het crossen mij ook allemaal niet waard.

Gelukkig nu weer de motivatie en wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett.

Succes met jouw project wesley

Hoi Tom,

Dit is toch wel errug sterk dat ik ook een c coupe aan het restaureren ben en ook motorcross deed.... deed ja....

ik heb in November ook mijn been gebroken.... weer zo een sterk verhaal. ik vind motorcross een mooie sport en ook om te doen des te meer... maar ik heb mijn les geleerd.... heb de Honda CR125 nog staan maar ik stap er niet meer op, zit niet te wachten op een dwarslesie... zal em wel verkopen dan kan ik dat geld ook weer steken in de Kadett :vertag

Verder ook een goede aanpak van je coupe zo! van stralen ben je tenminste van alle roest en rotzooi af.

Keep up the good work! :D

Verstandig besluit denk.

Beide eigenlijk.

Met een half kapot been motorcrossen is ook niet verstandig.

En mooi dat de coupe weer verder gerestaureerd gaat worden.

Word het een gt/e of rallye look a like ?

Wat voor motor gaat er nu in ?

Zo das wel erg toevallig wesley.

Super mooie sport dat motorcrossen . Die adrenaline boost die je ervan krijgt echt super .. alleen daardoor ben je constand je grenzen aan het verleggen .. ik crosste nog geen half jaar maar wilde de grote manne al bijhouden haha fout.

Van nu afaan gaat het poortje bij de douane piepen wanneer ik op vakantie gaa.

Maar dat was het crossen mij ook allemaal niet waard.

Gelukkig nu weer de motivatie en wat tijd gevonden om verder te gaan met de kadett.

Succes met jouw project wesley

Ieder voor zich natuurlijk maar ik ben er wel wat tammer van geworden . Naa 6 maanden ziektewet.

.

Voor Denkadett heb ik een 2.2 blok met 5 bak klaar liggen .

Ik wil hem kwa uitterlijk vrij origineel maken met de chrome lijsten en strips langs de zijkand maar dan mooi verlaagd en leuke wieltjes

En de kleur waarschijnlijk metallic ligt blauw . Originele kleur

Verstandig besluit denk.

Beide eigenlijk.

Met een half kapot been motorcrossen is ook niet verstandig.

En mooi dat de coupe weer verder gerestaureerd gaat worden.

Word het een gt/e of rallye look a like ?

Wat voor motor gaat er nu in ?

Ieder voor zich natuurlijk maar ik ben er wel wat tammer van geworden . Naa 6 maanden ziektewet.

.

Voor Denkadett heb ik een 2.2 blok met 5 bak klaar liggen .

Ik wil hem kwa uitterlijk vrij origineel maken met de chrome lijsten en strips langs de zijkand maar dan mooi verlaagd en leuke wieltjes

En de kleur waarschijnlijk metallic ligt blauw . Originele kleur

Jaa dat is ook al verschillende jaren geleden . Die zijn alweer verdwenen in de cloud..maar zal er vandeweek een paar opnieuw uploaden waar ik mee begonnen ben

Ik heb een setje 8j sr velgen liggen maar dat kijk ik tegen die tijd wel weer . Dikke gepolijste bbsjes of iets in die trand zouden hem ook super staan

Ja zoon Titanium pin met 4 zelftappers inbus of torx(kan het niet zien wat het is) zit ook in mijn onderbeen van mijn knie tot aan mijn enkel.... gaat er dit jaar waarschijnlijk nog uit...

Jaa dat is ook al verschillende jaren geleden . Die zijn alweer verdwenen in de cloud..maar zal er vandeweek een paar opnieuw uploaden waar ik mee begonnen ben

Ik heb een setje 8j sr velgen liggen maar dat kijk ik tegen die tijd wel weer . Dikke gepolijste bbsjes of iets in die trand zouden hem ook super staan

Terug
Naar boven