• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

gisteren mooie rode calibra met een vrouwelijke bestuurder erin gespot,kwam van de passartweg af en stond op de rotonde voorgesoorteerd voor de akerstraat op te gaan,mooie wagen:D

vanddag in bocholtz een witte calibra met dikke achtervleugel kon net het kenteken niet lezen was te snel en stond een clubsticker op van??? hier bekend was te laat met foto maken:D

Vandaag gespot op de Hanzehogeschool in Groningen.

Calibra turbo rijder op de brommer :D

Is deze ook de persoon die zo ijverig was om onder mijn voorruit een briefje te doen om me te laten weten dat ik gespot was:D:D?:jerry

groeten Sebas

Haha wat grappig ja! Klopt inderdaad, ik ging lekker op brommer. Ik vind het zonde om zulke korte afstanden met mijn auto tegaan en het kost ook nog eens erg veel benzine. Oja en het weer is ook nog eens lekker!!:D

Ik heb trouwens geen briefje onder je ruiterwisser gedrukt?? Of zitten er nog meer mensen van het opel-forum op de Hanzehogeschool. GML was het ook niet.:hmmz

Gespot vanmiddag rond half 1 op de A27 ri utrecht, nabij afslag utrecht:

Zilvere calibra, in ieder geval verlaagd, ik ging er nog ff achteraan maar ik moest er bij utrecht af...:P

Wie o wie ?

Gespot in Nijmegen... op de Muntweg richting Jonkerbosplein, een witte Calibra kenteken: DG_??-?? Foto komt later dit weekend...

origineel gepost door Rob-Epe

Gespot in Nijmegen... op de Muntweg richting Jonkerbosplein, een witte Calibra kenteken: DG_??-?? Foto komt later dit weekend...

Helaas, de foto heb ik gewist...

Maar ja, heb er weer 1 gespot... in de wijk Malvert of Lankhorst in Nijmegen:

SP_A1807.jpg

SP_A1808.jpg

Ik denk dat die nog niet helemaal af is... :hmmz

Vanmiddag gespot in Ede... een donkergrijze Calibra die aan t sporten was met een groene Corsa B...

Kon het niet laten door even op kop te rijden met me busje :jerry

Gisteravond 18 juni een blauwe Calibra gespot op de Spoorlaan in Tilburg. Kenteken was DG-..-11

Had heel erg brute achterlichten. Het leken normale achterlichten, maar er waren LED's in vierkantjes ingebouwd en er was zelfs een derde remlicht ingebouwd dat over de hele breedte liep, dus ook boven de kentekenplaat achter/in de reflectorplaat.

vanmorgen gespot grijze calibra met een zwarte onderkant verder origineel alleen opvallend was dat de achterruit en zijruit er niet inzat:hmmz

Onderstaande gisteren weer gespot... op de parkeerplaats bij een bedrijf aan de Kerkenbos...

Geen foto gemaakt... was nogal druk :D

img

origineel gepost door Marcotigra

Maandag Jack-ass gespot op de A59 richting Terheiden.

maandag ochtend rond een uur of kwart over zeven

kwam van mijn werk nachtdienst gehad

Terug
Naar boven