• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

2 calibra's gespot in de Ardennen: een rode in Stavelot op Zondag 13 Juli, een Zwarte bij La Gleize Donderdag 17 Juli.

Beiden Nederlandse kentekens.

iemand van het forum die daar waren?

Vandaag op de parkeergelegenheid bij de trekkertrek in Middenbeemster.

Deze calibra, niet helemaal mijn ding om eerlijk te zijn... :hmmz

ipry41.jpg

a59i5c.jpg

2nsvocp.jpg

vandaag rijd ik op de dijk wat zie ik achter me?????

een heeeele bekende calibra:wub

Pastra!!!!

zag je die andere cali nog op de linkerbaan?? je schoot wel werkelijk weg:wors:wors:thumbup

Ja die blauwe zullen we ook maar als gespot neerzetten:jerry

Dus HARDERWIJK...blauwe cali met subtiel spoilertje!!!

@ kees: eigenlijk de eerste keer dat ik hem vanaf stilstand helemaal doortrok, ik was zelfs sneller bij de wegversmalling dan die rij bij het stoplicht verderop:afro:o

Dus ja...RETESNEL:jerry

ik kwam vorige week 08- 08- 08 bij gouda een 2 calibra s tegen een licht groene cliff edition en een 2,5 v6 iemand van hier toevallig

wie waren dat gisteren om 17:00

ongeveer 5 opels van de snelweg a12 richting het dorp duiven.

1 corsa

vectra

astra

en zowiso calibra.

een rode calibra die effe achter me aan bleef rijden:P

ik was het idd john ff mn nieuwe calibra uitproberen. kijken of ik je nissan 200SX met 200 pk kan bijhouden haha:p en lukte ook tot de rotonde kwam daar gaat een standaard calibra niet hard overheen kon je toen niet meer bijhouden haha

Vandaag gespot rond een uur of 2 in Eindhoven in de buurt van het kasteleplein.

Paarse calibra V6. DTM teken achterop en ik denk oz dubbelspaaks velgen (6x2) maar ze waren zeker zwart (reed erachter met een Zafira, kon het slecht zien).

Kenteken was iets met SF-JN-** of zoiets, ben ik weer vergeten. Iemand van hier?

vanmorgen rond 7 uur s'morgens in leeuwarden bij de stoplichten van het drachtserplein een zwarte cali uit 94/95.en rond 10 over 7 s'morgens op de waldwei (N31) ter hoogte van de afrit leeuwarden een zwarte getunde cali.

Vandaag een Poolse Calibra gespot bij de Argos hier in het dorp en een gele Manta met Irmscher plaat tussen de achterlichten, zullen beiden wel richting Sevenum gegaan zijn :)

origineel gepost door Basgsi

ik was het idd john ff mn nieuwe calibra uitproberen. kijken of ik je nissan 200SX met 200 pk kan bijhouden haha:p en lukte ook tot de rotonde kwam daar gaat een standaard calibra niet hard overheen kon je toen niet meer bijhouden haha

tegen de 200pk maar dat heeft m'n wagen nu niet aangezien de turbo half erop zit.

maar als ik zie hoe hard je aan komt rijden denk dat ik zelfs met volle boost problemen mee krijg met rechte stuk.

maar wel lache ik had je al in de gaten vanaf de snelweg.

en vooral toen de meeste recht door gingen bij de stoplichten en 1 iemand achter me aan ree dacht ik van zou wel allemaal richting jou gaan.

maar ik wist niet dat jij achter de stuur zat:D

verder ja niet zo slim achter me aan te rijden bij een bocht.

je weet dat het heel erg moeilijk is om mij bij te houden:vertag:vertag

Terug
Naar boven