@wilcowww wrote:
als er hier nog mensen zijn die leuke dingen voor de combo te koop hebben hoor ik het graag ! ( velgen, uitlaten, stuur, mooie tellerbak noem maar op

) dan hoor ik het graag !
Ik ben aan het kijken voor een vervangen voor deze Combo, en zit in overweging deze Combo uit elkaar te trekken, omdat zo verkopen gewoon Veel minder oplevert.
Op mijn Combo zit bijvoorbeeld Origineel al:
- Stuurbekrachtiging
- Centrale Deurvergrendeling met Safelock
- Stoelhoogte verstelling
- 2x Aribag
- Getint glas incl zonneband
- Meegespoten voorbumper
- Dashboard kast lampje
- Voor Veerpoten Corsa-GSi (zelfde Codering op de Veren en Veerpoten als een GSi, vandaar zo lekker laag op de neus)
- Dikke Stabilisator op de vooras, gelijk aan een GSi
Ik heb erbij gezet:
- Cruise Control uit een Opel Omega
- Regelbare interval ruitenwissers uit een Opel Omega
- Leeslampjes uit een Vectra-B (Voledig voorbekabeld in mijn Combo
- Stoelen Astra-GSi (kan je zo op jouw Frames monteren, alleen wel linker stoel rechts en andersom).
- Subwoofert met verstekerker, welke door stekkers zo los te nemen is
- Lichtmetalen velgen 15inch, Opel astra-GSi
- Voorremmen Opel Astra-1.8 16V en 2.0 modellen / Vectra-A 2.0 modellen
Motorblok
- Ik ben van de trage zuipende 1.4 8klepper overgestapt op een 1.6 16V 109pk C16XE
- Later een X16XE in gezet met mantzelbox erop, en lexmaul spagetti, Grootste fout ooit, had lekker die C16XE erin moeten houden.....
En Nu:
- Ben ik helemaal klaar met het apparaat, hij is wel Super betrouwbaar trouwens, niet kapot te krijgen!!! nadat 2x de koppakking eruit heb gelegen, en een keer de distri is gesprongen bij deze motor, is deze nu ineens niet meer Kapot te krijgen, wat ik ook doe haha.....
Willem