• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa B GSi - 1994 *update*

Hey DarkNL08,

Heb je leuk gedaan met die pic's....

Zie je tenminste duidelijk hoe hij in die korte tijd qua uiterlijk veranderd is!!

Greetzz TetSuo

Aub geen ledjes in je bumper zetten :thumbdown Soms moet je niet te vergaan en beetje subtiel bezig blijven. Maargoed, dat is mijn mening. Je hebt nu nog een mooie GSI die niet compleet verkloot is.

De achterlichten in je afbeelding links zijn in mijn ogen ook de mooiere...

Maargoed, dat is wederom mijn mening.

Verder strakke bak :)

Haha moet ik ze er voor jou weer uithalen dan ;) die originele achterlichten zitten er idd weer op! lexus = leuk, maar is te kermis achtig.. vind ik.. kan je van de ledjes niet zeggen. ik rijd er ook niet standaard mee hoor!

als ze uit staan zie je ze gelukkig helemaal niet.

voor de rest; thx!

Helemaal mee eens !!

En wat leuk zou staan boos kijkers lassen aan motorkap, ik ga dat binnekort laten doen. Had vroeger ook booskijkers op me koplampen zitten, nu heb ik ze niet meer nu zie je een hele speling aan de linker kant :thumbdown

origineel gepost door Aapje

Aub geen ledjes in je bumper zetten :thumbdown Soms moet je niet te vergaan en beetje subtiel bezig blijven. Maargoed, dat is mijn mening. Je hebt nu nog een mooie GSI die niet compleet verkloot is.

De achterlichten in je afbeelding links zijn in mijn ogen ook de mooiere...

Maargoed, dat is wederom mijn mening.

Verder strakke bak :)

Haha zullen we een poll maken :P haal ik ze er weer uit als er meer mensen tegen zijn ;)

Nee, ik snap jullie reacties!!! maar vind het zelf wel leuk, is het audi-fake, snap ik ook.... Maar ik vind het grappig :jerry

de booskijkers vind ik ook niet optimaal zo plastic.. lassen vind ik ook weer zo..

@koekwous: thx by the way!

Hahaha goeiemoggul :P

oh middag al :jerry

Dus je bent het met ons mee eens:p

origineel gepost door DarkNL08

Haha zullen we een poll maken :P haal ik ze er weer uit als er meer mensen tegen zijn ;)

Nee, ik snap jullie reacties!!! maar vind het zelf wel leuk, is het audi-fake, snap ik ook.... Maar ik vind het grappig :jerry

de booskijkers vind ik ook niet optimaal zo plastic.. lassen vind ik ook weer zo..

@koekwous: thx by the way!

Nouja eens... ik begrijp jullie meningen :P

Je moet ook eens wat anders durven of doen! tupperware gehalte is toch niet zo hoog??

:jerry:jerry

Nouja eens... ik begrijp jullie meningen :P

Je moet ook eens wat anders durven of doen! tupperware gehalte is toch niet zo hoog??

:jerry:jerry

Mwaaaa op de grens :jerry

ey gasten.. ben weer terug van vakantie!

ga nog wat zaken doen binnenkort ;)

Hoe was je vakantie en waar was je op vakantie OuWe :P

was echt super, ze rennen en springen voor je :)

het was ong de hele week 40+.....!!

Nu nog 2 weken vrij in eigen land, da's ook geen straf!

lekker aan de auto prutsen, WK volgen, uitslapen.....

Ik heb samen met me vrouwtje een weekje all inclusive in Turkije rondgehangen :P

:o maar was erg goed te doen daar!!!

Dus je bent nu een pinda geworde :jerry nice man

Terug
Naar boven