• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Vanmiddag op de stratumsedijk reed deze zwarte corsa B LD-VV uitgebouwd met een ovale demper.. rond 15.20 en later rond 15.45 kwam deze weer tegen maar dan op de aalsterweg ri rondweg.

origineel gepost door PAASHAAS

In het zuiden des limburgs vandaag deze leuke crossa gezien :

is dat niet de weg van berg en terblijt naar valkenburg??

he

die rode corsa a komt uit driel,is van een maat van mij,en het zijn 9j/10j borbet velgen,auto is verder niet heel netjes,wel een snelle 1.4 met andere nokkenas etc.

Dan heb je mij witte tr ook waarschijnlijk daar wel is zien rijden:)

grt

origineel gepost door sylvester1

he

die rode corsa a komt uit driel,is van een maat van mij,en het zijn 9j/10j borbet velgen,auto is verder niet heel netjes,wel een snelle 1.4 met andere nokkenas etc.

Dan heb je mij witte tr ook waarschijnlijk daar wel is zien rijden:)

grt

Jah Dat klopt, die witte heb ik inderdaad ook wellis gezien, stond ook wellis onder aan de dijk geparkeerd vlak voordat je er in driel afgaat!!

Die rode corsa leek erg netjes zoals hij voorbij kwam, en die wielen staan hem zeker gaaf!!

tegen de middag 11.30,gespot een Zwarte corsa B gsi,Rs bumper PZ-GH-** Met OZ velgen antracietgrijs met gele text erop,vaalserbergweg (autowijk)

:cool:haha..ja zat je cabrio nog te bekijken..zat te twijfelen want er reed in de kersenboogerd eerst ook een cabrio met een griet er in en die wou altijd racen..maar dat was een rose of rode of zo.deez was weer nieuw:thumbup

origineel gepost door Lex

:cool:haha..ja zat je cabrio nog te bekijken..zat te twijfelen want er reed in de kersenboogerd eerst ook een cabrio met een griet er in en die wou altijd racen..maar dat was een rose of rode of zo.deez was weer nieuw:thumbup

Zag je weer staan :agent je stond voor stoplicht waar je gister achter me kwam staan.. dit keer kwam ik vanaf de andere kant, nja laatste keer dat ik het maar ff meld denk :D anders word het zo eentonig :P

In Drachten voor het Marathon hotel staat regelmatig een rode B.

Mooie velgjes eronder volgens mij aardig diepe

Witte sticker op het achterruit

Andere voor en achterbumper

Verlaagd

mooie corsa gezien in woerden bij een garage ( ben ff de naam vergeten)

maar mooi blauw ding met borbet t's eronder. aardig laag en zwarte achterlichten erin

origineel gepost door sw16v

stond vandaag bij racing expo bij de street tuning drachten op de stand als ik me niet vergis

S8300485.jpg

Deze bedoeld SW16v denk ik .

origineel gepost door JackM83

origineel gepost door sw16v

stond vandaag bij racing expo bij de street tuning drachten op de stand als ik me niet vergis

S8300485.jpg

Deze bedoeld SW16v denk ik .

dit was de team friesland stand , en street tuning drachten en team friesland zijn zware concurenten dus denk draai het effe bij :P:P

origineel gepost door nova....

tegen de middag 11.30,gespot een Zwarte corsa B gsi,Rs bumper PZ-GH-** Met OZ velgen antracietgrijs met gele text erop,vaalserbergweg (autowijk)

Was dat bij Auto Zuid (Subaru, Daihatsu dealer)?

Daar werk ik sinds kort namelijk en zie hem ook altijd staan.. :)

vandaag een mooie fel groene corsa b gezien in heerlen centrum,met een wide body kit erop en een brede uitlaad door het midde van de achterbumper.wie oh wie is dat

Vandaag in heerlen gezien... een erg lage grijze/zilvere corsa b gezien met gsi bumper+rubberen lip (net niet op de grond) en borbet t? velgen...

je reed richting molenberg...

en bij de shell in simpelvewld rond 17:45 een opc blauwe corsa b gezirn met andere voorbumper..

* Vandaag rond 17.45 gespot bij de ovale rotonde onder de A28 langs in Staphorst, Rode Corsa B verlaagd , setje nette lichtmetalen wielen en meende Lexus achterlichten .

* Vanochtend rond 7.45 een zilvergrijze Corsa gespot,

aan de Benjamin Franklinstraat in Zwolle , vlakbij Bas Autowas .

Verlaagd , mooie voorspoiler . bumpers bovenzijne nog gewoon zwart.

Nog mensen van hier ???

Vanmiddag op de A16 vlak voor de van Brienoordbrug zag ik een oranje Corsa GSI rijden.

Volgens mij was het Servaas.

Had een sticker van CTC.

Ik haalde hem in met mijn Renault Clio :thumbup

Terug
Naar boven