• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@kadettje-89.. thnx... ja nog een hoop plannen ermee. even kijken hoe het loopt allemaal, het eerste zal een nieuw schroefsetje zijn. voorkant is superstrak en achterkant origineel, beetje gare wegligging in de snelle bochten:P plus lager is beter!!!

Gespot vanmdidag, Witte Corsa 1.2s met A1 bumper (ik vermoed A1) want hij had ook een rood interieur :)

In Stroe voor een auto-handelaar, hopelijk ging ie kijken om een auto erbij te kopen. En niet zijn auto in te ruilen. Want dan ben ik morgen te vinden bij die handelaar :P

vandaag reed ik op de A7 richting het zuiden (zaandam) en kwam ik een corsa B tegen die richting het noorden (hoorn) reed.

- ardenbleu volgens mij.

- geblindeerde ramen

- gecleande achterklep

- kentekenplaat aan de onderkant van de achterbumper

was heel vlugjes dat ik hem zag...

maar volgens mij wel iemand van hier....

Zojuist (vaker gezien) afslag 19a en 20 van de A15 richting barendrecht, RX-NG-!! gespot. Zwarte B GSI uit 97 zeer strak, laag met brede wielen en andere achter en voorlichten.

Op de achterste zijruiten stond text, geen idee wat er stond, heb niet zulke goede ogen:P

Vanmiddag groene corsa b gsi.

Was lekker verlaagd, voorkant lager als achter dacht ik.

En andere einddemper.

We gingen effe dollen op de snelweg a15 richting charlois rotterdam

Wiens Witte Corsa zag ik vanmorgen bij Otterlo voor de rotondes? Was rond 8:30 :)

Ik zwaaide nog effekes (seinde wss ook met m'n lampen :))

vandaag op de A16 richting rotterdam. rond 14:10

groene corsa verlaag andere bumpers. uitlaat in het midden. heldere achterlichten.

corsa tuning team sticker op de voorruit.

met het kenteken RR-BG-*%.

Gister en vandaag de rooie corsa van corsageak.

stond allebij de dagen op de zelfde plek whaha, Bij de opel dealer verhage in lombardijen

heej, dat klopt :D op de pascalweg :D daar ben ik momenteel in dat ene huis bezig met werken:P haha k heb jou indd volgensmij ff goed voorbij horen komen :D

greetz :thumbup

gister met opn lid even gepraat in de file haha ik in de truck en hij in zn corsa A.

dus corsa A gespot en ff praatje gemaakt.

Zo zie je maar weer, waar de de file al niet goed voor is?

gr 52 pk

Ey corsageak

Ik stond gister effe achter je auto en toeteren jonge ik dacht misschien komtie nog ergens naar buiten maar niemand kwam:P

Mensen keken me alleen raar aan Whaha. Maar welk huis ben je aant doen dan?

Haha ja das de mijne :D Ligt ondertussen nog dichter bij moederaarde :D en de velgen hebben plaats gemaakt voor 14"GT verbreed naar 7J.

[rquote=1645861&tid=46746&author=Hacula]origineel gepost door NWitkamp

origineel gepost door Hacula

Witte corsa a, rond 5 uur bij de AH XL in eindhoven

j08ho2.jpg

En een c.

Dat ding is wel hardstikke standaard, ging me meer om die witte. Donkere achterlichten, 2 verschillende soorten velgen, dichter bij moeder aarde etc. ;)[/rquote]

gespot: een gele opel corsa b met zwarte angeleyes en een bodykitje met 2 meisjes erin vrijdag 25 maart in amsterdam noord

Terug
Naar boven