• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

[rquote=1899465&tid=46746&author=Vans-91]Ey corsageak

Ik stond gister effe achter je auto en toeteren jonge ik dacht misschien komtie nog ergens naar buiten maar niemand kwam:P

Mensen keken me alleen raar aan Whaha. Maar welk huis ben je aant doen dan?[/rquote]

whaha ik heb dat niet gehoord, maar kan wel kloppen, was bezig met slopen :D haha

ik ben op nummer 149 bezig. met dat tekoopbord in de voortuin.

moet toch is wat minder lawaai maken, dan hoor ik nog is wat.. :P

greetzz

[rquote=1896245&tid=46746&author=Aapje]Reed er iemand vandaag met een Corsa A in lisse met een boot erachter toevallig? :P[/rquote]

Ik reed met een corsa a met een boot erachter:D maar dat was niet in lisse:P

Vans-91 vanmiddag vol in zijn toerenbegrenzer voorbij horen komen, kon m niet zien omdat ik niet snel genoeg bij de deur was , of hij veel te snel reed:D

Zojuist hier in vaassen, laan van fasna ter hoogte van de brandweer, een corsa a ratstyle. Wat ik zo kon zien volledig roest look:P en zo'n ding opt dak wat al die rats hebben.

heb een paar uurtjes geleden een corsa c gezien met een opvallende roze tekst op het achterraam corsa was donkergrijs en volgens mij glimmende bbs velgjes..

BPR

[rquote=1906948&tid=46746&author=Astra F Vaassen]Zojuist hier in vaassen, laan van fasna ter hoogte van de brandweer, een corsa a ratstyle. Wat ik zo kon zien volledig roest look:P en zo'n ding opt dak wat al die rats hebben.[/rquote]

Dat zal mijn broertje geweest zijn in de rat van mijn andere broertje.

Hij werkt in Vaassen, namelijk.

Als het roest, een imperial en heeeeel veel stickers waren kan het niet missen.

vanmiddag tussen 4 & half 5 gespot op de Deurnseweg tussen Ysselsteyn en Venray,

een lage rode B-corsa, met een booskijkend frontje en zwarte achterlichten.

Zag er op 't 1e gezicht wel gaaf uit,

Heb niet zo veel met corsa's, maar vond deze wel nice!

Rond half 6 een witte verlaagde gecleande witte corsa b met led achterlichten. Zag er netjes uit ree hem voorbij op de middelste baan stukje A2 waar je 90 mag vanwege verbreding van de A2

[rquote=1906997&tid=46746&author=Van het Ende Customs][rquote=1906948&tid=46746&author=Astra F Vaassen]Zojuist hier in vaassen, laan van fasna ter hoogte van de brandweer, een corsa a ratstyle. Wat ik zo kon zien volledig roest look:P en zo'n ding opt dak wat al die rats hebben.[/rquote]

Dat zal mijn broertje geweest zijn in de rat van mijn andere broertje.

Hij werkt in Vaassen, namelijk.

Als het roest, een imperial en heeeeel veel stickers waren kan het niet missen.[/rquote]

Ja dat moest hem wel zijn dan:):)

Zojuist (15/20 minuten terug) een grijze a corsa gespot op een ambulance achter een blauwe VW Transporteren T4. Ter hoogte van hardinxveld op de A15 richting Nijmegen. Kuipjes erin, geen voorloper, rete laag en dikke meerspaaks velgen. Leuk speledingetje volgens mij!

[rquote=1896245&tid=46746&author=Aapje]Reed er iemand vandaag met een Corsa A in lisse met een boot erachter toevallig? :P[/rquote]

Das me broer geweest:afro

[rquote=1908053&tid=46746&author=*Hakkie*][rquote=1896245&tid=46746&author=Aapje]Reed er iemand vandaag met een Corsa A in lisse met een boot erachter toevallig? :P[/rquote]

Das me broer geweest:afro[/rquote]

Hahaha :D Mooi man :) Was wel een rare combinatie om te zien :D

[rquote=1909054&tid=46746&author=Corsa A GSI]vanmorgen rond half 8 op de rijkstraatweg tussen leersum en doorn een blauwe B met geblokt dak en gele koplampen .

vette bak:agent[/rquote]

Thanx! :D heb jou helaas niet gezien :agent

42.jpg

Terug
Naar boven