Beste Hans, het gaat je enorm veel tijd kosten en dus verwacht ik niet dat je het gaat doen, maar je zou voor de grap eens ALLE topics door moeten lezen die
@jopsa heeft gestart/ dan wel input aan heeft geleverd, In een fors aantal daarvan tackelde ik zijn visie met hele logische argumenten.
Ik noem er slechts 2, maar er zijn er nog véél en veel meer. Zo was
@jopsa hevig ontdaan over het feit dat wanneer een cruisecontrolsnelheid was ingesteld en hij schakelde op of terug, dat de auto daarna weer die snelheid aannam. Ondanks het feit dat Opel dit softwarematig bewust zo had ingesteld, stond
@jopsa hoog van de toren te blazen dat dit een kapitale 'fout' van Opel was. Ik heb er alles aan gedaan om hem uit te leggen dat dit héél normaal is, (Stond zelfs in de handleiding) doch hij was / is voor geen rede vatbaar. Dit was / is volgens hem een ernstig Opel mankement. Da's dus complete bullshit en een waanidee van
@jopsa. Ook het argument dat wanneer je langer dan 2 seconden wacht met overschakelen naar een hogere of lagere versnelling, je de softwarematige instellingen van Opel overruled, was aan hem niet besteed. Volgens hem een ernstige Opelfout, basta.
Een tweede waanbeeld van
@jopsa was bijvoorbeeld het niet in werking tredende Start en Stop systeem. Ik heb er héél veel energie ingestopt om te achterhalen waaróm dit zo was, maar ondanks technische info m.b.t. resterende accuspanning en de door Opel vrij hoog ingestelde waarde daarvan, wil hij dit niet aanvaarden. Hoezo 'plaat voor de kop'?
Daarna is
@jopsa vervallen tot het plaatsen van alleen maar negatieve linkjes van mensen die het een of andere GLX probleem ondervonden hebben.
E.e.a. leidde ertoe dat ik de stellige overtuiging heb dat er bij
@jopsa in de loop van de tijd in zijn bovenkamer kortsluiting is ontstaan en dat hij niet meer helder denkt / kan denken, of anders gezegd, hij een ernstige geestelijke storing ondervindt.
Daarom en omwille van geen andere reden, heb ik de stellige overtuiging dat hij het gros van de door hem ondervonden problemen 'zwaar' overdrijft.
Tot slot een puntje waar hij gisteren tot aan vervelens toe op terug kwam : hij 'beschuldigt' mij van het aanpassen van een bericht van mij in een topic in 2021. De grote grap is dat hij nog gelijk heeft ook, maar ondanks het feit dat ik hem ruim 2 jaren geleden uitlegde waaróm ik het aanpaste, blijft hij er meekomen.
Waaróm ik aanpaste? Soms, bij een wat langer bericht en het doorlezen ervan na plaatsing, ontdekt ik door mij gemaakte typ en spelfouten, dan wel een zinsbouw die ik anders / beter wil. Ik pas dan een bericht aan waardoor het anders wordt als het in eerste instantie was.
Ik laat voor de grap dit bericht ongewijzigd staan, ondanks mogelijke typ en spelfouten en / of rare zinsopbouw. Imbecieltje
@jopsa leest ongetwijfeld mee en wanneer ik ook maar 1 letter verander heeft hij voor de komende 36 maanden in zijn ogen weer munitie om te schermen met het argument dat ik na plaatsing berichten aanpas.
Zal ik er nog één benoemen? Een jaar of 4 geleden kreeg ik bijna hartkrampen toen ik bij een rood verkeerslicht op een provinciale weg opeens de achterklep omhoog zag gaan. (en dat terwijl mijn hond achterin zat). Later, het e.e.a. rustig evaluerend kwam ik tot de conclusie dat de autsleutel, die in mijn broekzak zat, in directe aanraking was gekomen met mijn sleutelbos, tengevolge waarvan de achterklep openen button was geraakt.
Daarom neem ik het gros van de problemen van @Jopda met een hele scheepslading zout.,