Hoy,
Eerst mijzelf even voorstellen.
Ik ben Geert (belgske) en ik zit de laatste tijd wel meer eens op dit leuke forum.
Ik heb besloten ook maar eens een topic te openen over de werkzaamheden aan m'n GT.
Mijn GT is een amerikaanse importwagen, die ik sinds 1991 gekocht heb.
Toendertijd heb ik met m'n vader de nodige zaken aangepakt om het autootje op de baan te krijgen. In de loop der jaren is er wel een en ander aangepast.
Ik heb het interieur volledig vernieuwd (ivoorkleurige skai, zoals het origineel was) dashbord is in notelaar geairbrushed....
Er is na wat motorwissels een gereviseerde en getunede 2.2i motor ingekomen
Er is een volledig groter RVS uitlaatsysteem gelast, met zelfgemaakte RVS middendemper en eindpot
Er is een getrag 240 5-bak gemonteerd (aangepaste kardan)
Er zijn nieuwe geventileerde schijfremmen en remklauwen van een rekord onder gemonteerd vooraan
Er zitten elektrische ruiten en deurvergrendeling in
Achteraan zitten gele koni's, vooraan monroe's.
Maar helaas.....
Een aantal jaar geleden heb ik met de nieuwe 2.2i de boel geforceerd.
Resultaat was een kapotte koppelingsdrukplaat, die door de slingering, de versnellingsbakbehuizing letterlijk heeft doorgeslepen, de startermotor heeft afgebroken, inlaatbuis heeft los gerammeld, RVSuitlaatflexibel heeft afgescheurd.... moet ik doorgaan:swear
En toen stond hij stil..... want ik was een huis aan het bouwen.
Geert
Eerst mijzelf even voorstellen.
Ik ben Geert (belgske) en ik zit de laatste tijd wel meer eens op dit leuke forum.
Ik heb besloten ook maar eens een topic te openen over de werkzaamheden aan m'n GT.
Mijn GT is een amerikaanse importwagen, die ik sinds 1991 gekocht heb.
Toendertijd heb ik met m'n vader de nodige zaken aangepakt om het autootje op de baan te krijgen. In de loop der jaren is er wel een en ander aangepast.
Ik heb het interieur volledig vernieuwd (ivoorkleurige skai, zoals het origineel was) dashbord is in notelaar geairbrushed....
Er is na wat motorwissels een gereviseerde en getunede 2.2i motor ingekomen
Er is een volledig groter RVS uitlaatsysteem gelast, met zelfgemaakte RVS middendemper en eindpot
Er is een getrag 240 5-bak gemonteerd (aangepaste kardan)
Er zijn nieuwe geventileerde schijfremmen en remklauwen van een rekord onder gemonteerd vooraan
Er zitten elektrische ruiten en deurvergrendeling in
Achteraan zitten gele koni's, vooraan monroe's.
Maar helaas.....
Een aantal jaar geleden heb ik met de nieuwe 2.2i de boel geforceerd.
Resultaat was een kapotte koppelingsdrukplaat, die door de slingering, de versnellingsbakbehuizing letterlijk heeft doorgeslepen, de startermotor heeft afgebroken, inlaatbuis heeft los gerammeld, RVSuitlaatflexibel heeft afgescheurd.... moet ik doorgaan:swear
En toen stond hij stil..... want ik was een huis aan het bouwen.
Geert