Origineel gepost door Kadett C
Tja...
Helaas...
Kadettje is bij het invoegen op de snelweg uit de bocht gevlogen en frontaal in de middenvangrail geknald.
Kadettje was alleen sinds vijf minuten niet meer van Forumlid, maar de nieuwe eigenaar was er net mee naar huis toe.
Helaas is dit een zeer gevaarlijke bocht in de toerit naar de snelweg. Er is daar iets mis met het wegdek. De toerit loopt in een scherpe bocht over een viaduct, waarvan er iets mis is met de voeg. Op de bewuste dag zijn er daar minstens 5 auto's de bocht uitgevlogen, waarvan 4 met aanzienlijke tot zeer ernstige schade. En ook splinternieuwe auto's.
Heb uiteraard wat foto's gemaakt, maar gelukkig heb ik nog heel wat meer foto's gemaakt toen ie nog wel heel was. T blijft triest, hoop dat degene die hem koopt er weer wat van kan maken. Ik heb de auto alleen gezien en bekeken, zoals ie ook op de foto op marktplaats staat. Als je er lol in hebt is ie denk ik nog wel te redden.
Heb de auto niet verkocht omdat t een slechte auto was. De enigste reden is omdat ik het sedan-model gewoon leuker vind. Daar had ik een mooie van gevonden, en daarom mocht de station weg.
Groeten, MArk
Schade is in werkelijkheid groter dan je op de foto kunt zien; zoals het binnenscherm rechts is echt ver opgedrukt, rechterportier zit tegen het achterscherm aan en heeft een vouw aan de voorzijde (wil maar 15cm los), a-stijlbakjes en bovenzijde a-stijlen uitgescheurd (gedeeltelijk door roest) zowel links als rechts, motor staat achterover (dus misschien schade aan aandrijflijn ?!?), linkerzijde heeft schampschade (vooral achterscherm) en ook de linkerdorpel heeft wat roestschade...
Verder nog wel wat meer details bekend, heb hem bekeken gisteravond en een bod achtergelaten ... :hmmz
Ik hoor het wel, weet dan alleen nog niet wat ik ermee zal doen; ik heb nog een nieuw compleet front liggen en ook wel bruikbare voorschermen, koplampen, grill, knipperlichten... moet dan alleen een motorkap, radiateur, koelvin (of compl. waterpomp) en een setje achterlichten kopen en vreselijk veel richt- en uitdeukwerk verrichten ...

:cry
Wie weet .... ik nog niet ...:angel
Mvg Erik