mugenpower
Post weleens wat
Origineel gepost door pipo
Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door mugenpower
Hoe kan je eigenlijk een originele GTE herkennen als je hem gaat bekijken behalve aan het kenteken en chassisnummer (in combinatie met kenteken)
??
in de kofferbak staat een "A" of "12"geslagen.
kun je van de buitenkant natuurlijk niet zien
12?? was het geen 13??
of vergis ik me nu:hmmz
Helaas laat maar. vannochtend wezen kijken.
Op kenteken was het een Kadett GTE uit 78 maar in de kofferbak was hij appeltjesgroen en ook bij het dak kwam het groene naar voren door een afgebladdert stukje gele lak. Het Chassisnummer zat scheef in de bodem en was omrand met dikke lasnaad.
Hoop dat de gene die hem via de telefoon gekocht heeft voor de vraagprijs geen spijt krijgt want de rechterkant heeft ook schade.
helaas.. was ook te mooi om waar te zijn.
Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door mugenpower
Hoe kan je eigenlijk een originele GTE herkennen als je hem gaat bekijken behalve aan het kenteken en chassisnummer (in combinatie met kenteken)
??
in de kofferbak staat een "A" of "12"geslagen.
kun je van de buitenkant natuurlijk niet zien
12?? was het geen 13??
of vergis ik me nu:hmmz
Helaas laat maar. vannochtend wezen kijken.
Op kenteken was het een Kadett GTE uit 78 maar in de kofferbak was hij appeltjesgroen en ook bij het dak kwam het groene naar voren door een afgebladdert stukje gele lak. Het Chassisnummer zat scheef in de bodem en was omrand met dikke lasnaad.
Hoop dat de gene die hem via de telefoon gekocht heeft voor de vraagprijs geen spijt krijgt want de rechterkant heeft ook schade.
helaas.. was ook te mooi om waar te zijn.