• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vandaag een rode Kadett E station 3 deurs!!!!!!!!!! Reed op de Drechterlandse Weg en sloeg af richting Andijk!

Wat een spot!!!

Was een Kadett E2 trouwens.

gr Marcel

En dan maak je niet even een foto van zo'n 3-deurs Caravan??!! ;)

Deze nette C1 zag ik zondag ergens in Limburg.

12728071815_be694361ab_c.jpg

@astrawez, hij moet hier in de buurt zitten.Mijn vrouw zag hem,en voordat ik m'n telefoon kon pakken voor een foto stond mijn licht al op groen.

Helaas,maar misschien staat ie wel een keer bij het winkelcentrum!

sorry ;) ;) ;) ;)

Gespot: tussen 19.00 uur en 20.00 uur bij STOP POLITIE

witte E station

Groene E station

Witte E hatchback

Witte E Combo

vrolijk gekleurde E hatchback op een auto ambulance

groene D hatchback

was weer genieten deze avond hahaha

vanmiddag rond 1 uur op de cuneraweg in veenendaal een mooie kadett C coupe gezien. ik reed ook in mijn kadettje. en we hebben naar elkaar geseind. wie was dit?

was een donker blauwe kadett C coupe zonder voorbumper. :thumb

vandaag op de meerenakkerweg in eindhoven een wittte E kadett....andere (voor)bumper en achterlichten. Was rond 12 uur

Gisteren over de ring in Hilversum, bij het marktplein een zilveren drie deurs E Kadett, werkelijk een plaatje!! Volgens mij een 1.6 life kenteken iets van ZL-34-YL, maar klopt niet helemaal, wat blijkt als ik het bij de RDW site in klop....

Mijn zoontje liep mee en attendeerde mij er op dat hij kwam aanrijden met een enthusiast:"Kijk pappa, een Kadett!!" Hij is gisteren vier geworden...

Vanmiddag in Zeijen een witte E Kadett cabrio, verlaagd met een paar dikke wielen!

Mooie wagen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Vandaag binnen 5 minuten 2 Kadett E gespot.Een groene (soort legergroen) op de Drechterlandse weg en het broertje van mijn Kadett,een rode bij Cartal.

Zo zie er nooit een en zomaar twee tegelijk!

Ja, die zie ik ook regelmatig, in Norg, staat ook vaak een bordeaux rode b corsa, verlaagd met wat stickerbomb

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Terug
Naar boven