• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Kasteellaan

2014-03-19-1568Kadett.jpg

Gisteravond bij de Mac in Assen rond 7 uur een matzwarte C Kadett met witte strepen over de motorkap, verbreed GT staal.

Ben er nog even bij stil gaan staan met mijn D.

Later op de terugweg (rond half 8) een hele nette zwarte E Kadett cabrio. Vanaf Assen ri. Norg.

Ik draaide achter de E de weg op met mijn D.

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

stond laatst ook in Zevenhuizen op dezelfde plaats waar ook eens een Commodore A te koop stond, letters kenteken is UT

Vandaag om 1600 uur een zwarte E cabrio met volgens mij BBS'en langs de vaart in Huis Ter Heide geparkeerd

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Vandaag rond 1800 uur, tussen Haulerwijk en Waskemeer een twotone c2

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Vandaag rond een uurtje of 13.00 in de buurt van Naaldwijk een kadett e (sorry kenteken vergeten). Ik kwam voorbij met mijn signum waarna jij mij weer voorbij kon, alvorens jij bij westerlee richting Naaldwijk moest.

Vandaag in Barendrecht een Kadett E (GSI?) die volgens mij in de primer stond(wit) met Ronal turbo velgen.

Ik zag hem wegrijden bij de kruising bij Barend beer. Haast? :D

Zag hem later geparkeerd staan bij Rexel...

Supermooie D 3-deurs gespot in Kloosterhaar vanmiddag...

Zag eruit als vers-gespoten in donkergrijs :thumbup

Kenteken L.-..-.. Keek meer naar de D dan naar het kenteken king:

van morgen rond een uurtje of half 8 in wezep een goed uitziende oranje kadett c city werd bereden door een dame was trouwens vlak bij de rotonde bij de a28

Terug
Naar boven