• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

gister (16-04) om 07:30 een donker blauwe c kadett sedan met een licht kleurig rooster in de c style. Ging invoegen op de A9 ter hoogte van rotterpolderoplein richting amsterdam.

Vanmorgen in Eindhoven op de rotonde van de Boschdijk, Zeer nette gele c-coupe, erg vet ding, stond 16s achterop maar ik gok dat het iets dikker was;)

Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

dat moet rop wel geweest zijn ja

Nobisapril200799.JPG

Origineel gepost door hanzel

dat moet rop wel geweest zijn ja

Nobisapril200799.JPG

zir je spiegelbril helemaal links hahah:cool:

om ongeveer 11.45u in eindhoven bij de hurk richting snelweg

een goudbruine c kadett sedan c2

ik reed in een zilveren peugeot 407 leaseboot

vandaag gespot bij mij voor de deur, een Opel kadett A :thumbup, kon helaas geen foto maken batterijen waren leeg :cry

Gespot vanmorgen Oranje C kadet limo 41-VE-** Met 5 spaaks Atsjes erop... De kadet is in vergaande staat van ontbinding (roest) :D :D

Hoek G.metsulaan/Geldropseweg in een parkeervak.

vandaag in eindhoven richting helmond een te gek mooi B kadettje bege/geel met matzwart op de motor kap en ik dacht op ats velgen (met banden er op:P)

en een stuk verder op een rode B coupè op een parkeer terein.

daar stond eerst af en toe een witte B kadett

Origineel gepost door alexmanta20E

vandaag in eindhoven richting helmond een te gek mooi B kadettje bege/geel met matzwart op de motor kap en ik dacht op ats velgen (met banden er op:P)

en een stuk verder op een rode B coupè op een parkeer terein.

daar stond eerst af en toe een witte B kadett

das die die te koop stond in lierop

voor 500€ rijd op lpg is een 67 er met bladveer achter en kleine lampjes achter

Vanmiddag een blauwe kadett cabrio dikke voorbumper (merk ?) met velgen achterbumper met diffusor en dtm uitlaat en boven op de kofferklep een Japstyle vleugel en op de motorkap een inlaat dacht van een Impreza.

kenteken?? tijd 14.00 uur op de Huizingalaan ri catharinaziekenhuis.

wie kent em?

Terug
Naar boven