• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Heb onderstaande kadett al wat vaker gespot in Zaltbommel en omgeving....Is een btje zwart, donker blauw, met een rode rolkooi...Hij was op deze foto alleen een btje vies :P.... Staat meestal op het bedrijventerrein langs de A2 thv Zalbommel...

Daarnaast heb ik em gister gespot bij Tankstation BP in Rossum. Kwam op de wielrenfiets langs en stond deze kadett en nog eenzelfde ervoor maar dan een bruine....Dat dingetje was mooi zeg!!! Donkerbruin met een rolkooi erin, zat volgens mij nog superstrak in de lak....echt geweldig die bruine c kadett :wors:wors

DSC00274.1.JPG

Edittttt: VERREK!! Ik durf toch te zweren dat et deze was: (ff gespiekt bij 't c-kadett topic :D )

0604071447gu4.jpg

0604071448jm0.jpg

Wat een supermooi (!!!!) wagentje !!!:wors:wors

Quote:
Origineel gepost door Jay_B

Heb onderstaande kadett al wat vaker gespot in Zaltbommel en omgeving....Is een btje zwart, donker blauw, met een rode rolkooi...Hij was op deze foto alleen een btje vies :P.... Staat meestal op het bedrijventerrein langs de A2 thv Zalbommel...

Daarnaast heb ik em gister gespot bij Tankstation BP in Rossum. Kwam op de wielrenfiets langs en stond deze kadett en nog eenzelfde ervoor maar dan een bruine....Dat dingetje was mooi zeg!!! Donkerbruin met een rolkooi erin, zat volgens mij nog superstrak in de lak....echt geweldig die bruine c kadett :wors:wors

DSC00274.1.JPG

een B tje???:hmmz

Heeuy..

Altijd al een keer in de gespot topic willen staan:d

iig ik was dat :D

Groet

Origineel gepost door nova....

Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

Origineel gepost door Rop

Heeuy..

Altijd al een keer in de gespot topic willen staan:d

iig ik was dat :D

Groet

bij deze dan:vertag

groeten

Origineel gepost door nova....

Vanmiddag gespot nabij het Sterrenlaan die gaat over op de Europalaan ri Nuenen,een witte c coupe met zwart voorscherm (bestuurderskant) en een rode rolkooi erin en zeer laag met dikke velgen eronder.Kenteken LB-GT-** zat een jongen in met zwart haar en zwarte zonnebril op:angel

Deze kadett was ook te zien op de nobismeeting pas geleden.

Origineel gepost door kadett-c-coupe

hans vindt het nogal snel vies, die station van hem staat helemaal in de wax e.d.

beetje smetvrees die jongen:jerry:jerry

bart het gaat er overuit dat het een b tje zou zijn ipv een c tje.

en dat is niet.en volgensmij heb jij smet vrees voor een plas water rijd je drie straten om:P

mijn auto is een gebruiktsvoorwerp.en word dus ook gebruikt.

hahah

vorige week nog een grote plaat hardboard gehaald maar kon er niet in en een imperial heb ik nie.hahah

dus dan maar op het dak:P

ow oke als je het verschil tusse b en c niet meer kunt zien is ie echt vies:D:D

en ik rijd geen 3 straten om voor een plas water, alleen voor die klote drempel voor in jouw straat(das de enigste zowat):hmmz

:D

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door Jay_B

DSC00274.1.JPG

een B tje???:hmmz

hoezo? Dit lijkt me toch een c'tje?? :hmmz:hmmz

ik zou het écht niet weten! kwam gister bij m'n project vandaan en toen stond hij er ineens! Ik hoorde al van groeneklodder dat er een gele te koop gestaan heeft, toevallig hadden we het er over!

vandaag gespot toen ik bezig was met mijn Coupé

Bij Syntra een 1000er Kadett GT/E met Irmsher breedbouw, Bergcup replica

zeer mooi :thumbup

hebbe hebbe :D

ja die station is met een 2 liter er in reed hier bij ons in de buurt van groningen rond en stond te koop op marktplaats

Zag vandaag in Velserbroek bij de Gamma, dat zeg ik, een gruwelijk mooie rode Kadett E GSI. Kenteken uit 1986. Heb er even omheen gelopen. Kende de auto nog niet in deze buurt, alhoewel het kenteken me bekend voorkomt. Maar dan zou het vroeger een rode Kadett E GT van de eerste versie moeten zijn, dus met die grijze vlakken onderop de deuren.

Mooie velgjes, originele zijkapjes, mooie bekleding (van GT, dus toch?)

Begint toch steeds meer te kriebelen... Denk dat ik m'n Seat Leon maar eens te koop zet. Kijken wat ik er dan voor krijg, dan koop ik een knappe GSI!

Groeten, MArk

Ik heb afgelopen woensdag Pipo gespot bij de benzinepomp in de buurt van Someren

tenminste, dat is toch die kadett met die vlammen op de voorkant. :)

Origineel gepost door custom

Ik heb afgelopen woensdag Pipo gespot bij de benzinepomp in de buurt van Someren

tenminste, dat is toch die kadett met die vlammen op de voorkant. :)

nee:P hahah das een gele coupe met rode vlammen.ik heb een beige station waar de vlammen uit de uitlaat komen hahaha:cool:

of de vonken als ik met de vooras aan de grond kom :D

Uurtje terug gespot.... bij de Hoza in Apeldoorn...

Een hele mooie donkergele Kadett CQP... met Rallye aan de zijkanten...

Met ik dacht ATS stervelgen

Wie was het? En heeft er wat foto's... ik reed, dus kon het verder niet zo goed zien...

ok haha nog nie zien rijden.maar das nie de mijne das gewoon een foto van het net.

mijne is een beige station op ats sen en zwarte voorspoiler en heldere koplampen.ben hem een beetje aant opkuisen achterscherm staat in de grondverf en de andere kant moet nog strak gezet worden.en dan word de motorkap zwart

Terug
Naar boven