• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door wessaa

tijdje geleden in apeldoorn, hele strakke kadett gsi,

dsc00057vl0.jpg

Wow die is wel heeeel erg netjes :jerry

Dat was ik Wesley :jerry

net bij tankstation een witte b kadett met hella's prachtig exemplaar,nog even duimpjes naar elkaar omhoog gestoken.later op de snelweg rustig gereden om hem nog even te zien,maar helaas,

Maandagmiddag stond een blauwe C kadet geparkeerd op een oprit vooer een huis in maarheeze deze had achter een donkerblauw raam? en dacht 5 spaaks velgen alleen welke straat is me niet bekend.

Ook maandagmidddag kwam vanuit de kanten van soerendonk een kadett gsi 16v zwarte/antraciet met dit kenteken LD-RH-** deze draaide de snelweg op ri valkenswaard/eindhoven...

Vanmiddag tegen 16:00h een oranje vierdeurs c-kadett gespot bij het atrium ziekenhuis in heerlen. Zag erg mooi uit :thumbup

origineel gepost door nova....

Maandagmiddag stond een blauwe C kadet geparkeerd op een oprit vooer een huis in maarheeze deze had achter een donkerblauw raam? en dacht 5 spaaks velgen alleen welke straat is me niet bekend.

Ook maandagmidddag kwam vanuit de kanten van soerendonk een kadett gsi 16v zwarte/antraciet met dit kenteken LD-RH-** deze draaide de snelweg op ri valkenswaard/eindhoven...

c kadett staat volgensmij al effe stil daar motor defect maar die is van een maat van mij geweest die woont er bijna tegenover

Ok pipo,

volgende klant,

vanmorgen rond 9.00 uur een rode b kadett in orginele staat kenteken 29-26-** op de stratumsedijk bij het diagenostich centrum

origineel gepost door manta1977

Vanmiddag tegen 16:00h een oranje vierdeurs c-kadett gespot bij het atrium ziekenhuis in heerlen. Zag erg mooi uit :thumbup

Laatste voor het atrium een gouden Kadett C coupe en in de parkeergarage regelmatig een banaangele C coupe en een groene sedan (en natuurlijk mijn eigen sedan dan)

Ok pipo,

volgende klant,

vanmorgen rond 9.00 uur een rode b kadett in orginele staat kenteken 29-26-** op de stratumsedijk bij het diagenostich centrum

waar is da haahaha

:Pnee ken ik nie

mijn rode staat binnen

20 minuutjes terug hier voor de deur( was te laat om een foto te maken ) een donkerglimmende-rode ( leek wel candyapple )cqp met suicide doors !!!!! liet iemand uitstappen en vloog weg met een pschieuw er achteraan :o.de uitstapper rende spoorslags naar het treinstation toe .........bekende van hier ??????

origineel gepost door Ronaldo

20 minuutjes terug hier voor de deur( was te laat om een foto te maken ) een donkerglimmende-rode ( leek wel candyapple )cqp met suicide doors !!!!! liet iemand uitstappen en vloog weg met een pschieuw er achteraan :o.de uitstapper rende spoorslags naar het treinstation toe .........bekende van hier ??????

mm nee ken ik nie zal wel je ultieme natte droom zijn geweest:P:angel

origineel gepost door pipo

origineel gepost door Ronaldo

mm nee ken ik nie zal wel je ultieme natte droom zijn geweest:P:angel mijn ultieme natte droom wil je echt niet weten king: .maar dit was beslist een mooie en snelle auto!!! kenteken was iets met ??-?t-??

origineel gepost door pipo

Ok pipo,

volgende klant,

waar is da haahaha

:Pnee ken ik nie

mijn rode staat binnen

in het Centrum als je vanf de Leenderweg centrum in rijd kom je vanzelf op de stratumsedijk:D

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in "parkeervak") :D m deze had Ats 13 inch velgen...

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in "parkeervak") :D m deze had Ats 13 inch velgen...

88 sj?? mm

orangje coupe uit maarheze met ats er onder is eigenlijk alleen die van bart?? kadett c coupe dacht ik maar die begint dacht ik met een d int kenteken

bij de shell langs de a12 richting utrecht, vlak voorbij de wegwerkzaamheden bij veenendaal, een signaalgroene c kadett city, met ats classics.

iemand van hier?

ca 17:00 uur een licht blauwe kadett in oirschot kenteken 16-sr-75 meen ik,ik seinde nog met de manta iemand van hier?

c coupe!

ca 17:00 uur een licht blauwe kadett in oirschot kenteken 16-sr-75 meen ik,ik seinde nog met de manta iemand van hier?

c coupe!

Terug
Naar boven