• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door Paullus

origineel gepost door Lukko

ik heb deze rode kadett gespot in barendrecht.

verders helemaal orgineel wat ik kon zien. alleen een herry uitlaat onder (jap style)

iemand van hier?

natuurlijk even een foto tje erbij !

kadettgespot.jpg

wat een enorm lelijke honda zeg:o:jerry

haha ik wou er niks over zeggen,

maar je hebt zeker gelijk haha !

Zaterdagmorgen; op een aanhanger achter een Transit? de rode coupe die op marktplaats stond en vroeger verbreders had gehad (gaatjes nog in de schermen). Op de A28 net voor Zwolle ... rond een uur of 9.30 ;)

origineel gepost door nova....

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in "parkeervak") :D m deze had Ats 13 inch velgen...

Vanmorgen zag ik hem weer dan komende uit de richting van Leende dat was om 7.00 uur buiten de bebouwde kom ri maarheeze langs waar Reiling puin recyceling zit.

vandaag gespot witte kadett op de a 50 richting hoenderloo volgens mij voorzien van doorgelaste motor kap 2x enkele uitlijt pijp aan de achter kant zag er mooi uit.

origineel gepost door assie-16v

vandaag gespot witte kadett op de a 50 richting hoenderloo volgens mij voorzien van doorgelaste motor kap 2x enkele uitlijt pijp aan de achter kant zag er mooi uit.

Ik heb een witte kadett met doorgelaste motorkap alleen geen dubbele enkele uitlaat, ik weet wel welke je bedoeld, deze stond laatst nog te koop op markplaats.. wssnlijk door iemand uit Apeldoorn ( waar ik ook woon ) gekocht..is origineel een 1800 frisco zit ook dat motorblok nog in.

2 van die spoilers op de achterklep.. ori achterbumper nog .. alu tankdop.. ook een onderlip van zender.. enkele ruitenwisser...

origineel gepost door GlennGSI

Ik heb een witte kadett met doorgelaste motorkap alleen geen dubbele enkele uitlaat, ik weet wel welke je bedoeld, deze stond laatst nog te koop op markplaats.. wssnlijk door iemand uit Apeldoorn ( waar ik ook woon ) gekocht..is origineel een 1800 frisco zit ook dat motorblok nog in. die ik wou kopen:jerry ik heb nog wel ergens fotos, zou ik nog wel even posten

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door GlennGSI

Ik heb een witte kadett met doorgelaste motorkap alleen geen dubbele enkele uitlaat, ik weet wel welke je bedoeld, deze stond laatst nog te koop op markplaats.. wssnlijk door iemand uit Apeldoorn ( waar ik ook woon ) gekocht..is origineel een 1800 frisco zit ook dat motorblok nog in. die ik wou kopen:jerry ik heb nog wel ergens fotos, zou ik nog wel even posten

Juist dat klopt ! :afro

De volgende,

rond 12.20 uur kom je van de snelweg af A2 Maarheeze links af onder de snelweg door stond na zoin 50 meter aan de rechtse kant een oranje C Coupe 88-SJ-** ??? geparkeerd tussen auto s aan de wegkant (stond niet in "parkeervak") :D m deze had Ats 13 inch velgen...

Vanmorgen zag ik hem weer dan komende uit de richting van Leende dat was om 7.00 uur buiten de bebouwde kom ri maarheeze langs waar Reiling puin recyceling zit.

is iemand uit sterksel heb ik nagevraagt auto stond laatst bij de garage in maarheze

origineel gepost door pipo

De volgende,

is iemand uit sterksel heb ik nagevraagt auto stond laatst bij de garage in maarheze

Ok bedankt:thumbup

spot bijna elke dag een grijze kadett gsi in ijsselmonde of beverwaard staat tegen over een auto garage onder aan de groenix van zoelen viaduct.iemand van hier??????

Gespot een oranje c coupe met dikke 13'' eronder En boven aan stond iets van kadett coupe club?????..... Kenteken DV-22-** rond 16.00 uur deze kwam vanuit de rotonde ri noord brabantlaan en ging links af ri de mac en en stond in de Mc drive wij kwamen er net uit ik keek nog ff maar de bestuurder had meer oog voor andere dingen :P kalend persoon met bril op achter het stuur:vertag

wie!

Gespot een oranje c coupe met dikke 13'' eronder En boven aan stond iets van kadett coupe club?????..... Kenteken DV-22-** rond 16.00 uur deze kwam vanuit de rotonde ri noord brabantlaan en ging links af ri de mac en en stond in de Mc drive wij kwamen er net uit ik keek nog ff maar de bestuurder had meer oog voor andere dingen :P kalend persoon met bril op achter het stuur:vertag

wie!

Dat is BARTJE !!! alias 'het rooie mannetje''

Ter hoogte van Intratuin bij Lochem een bruine originele coupé. Zat een jalouzie op en spatlappen en zat een man op leeftijd in. Eerste eigenaar misschien wel!! Mooi ding! :thumbup

Net een rode c-sedan voor de avans hogeschool in tilburg. Ook een opel sleutel gevonden, netjes afgeleverd bij de balie. Misschien van de kadett?

net een gele c kadett sedan gespot op auto aanhanger met een grijze opel zafira er voor

om ongeveer 16:00 uur op de a7 ter hoogte van hoogkerk richting groningen

deze was in een restoratie staat

@ jeroen (B magic) Nog zo"n kadettgek:D

Vanmiddag een C kadett caravan wit met de zwarte witte kentekenplaat TL-DN-** op de aalsterweg ri het centrum tijd rond 16.24

Terug
Naar boven