• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Maandag de 23e gespot in Heerde rond 17.20... groene Kadett C zag er ongerestaureert uit...

Zat in de bus dus kan er verder niet zoveel over zeggen..

2 gespot in 2 dagen :hmmz

Reglmatig spot ik 2 rode c-kadett limo's in Nijkerkerveen, alletwee op de Amersfoortseweg, alleen wel een eindje bij elkaar vandaan, de 1 een stuk netter dan de andere.

donderdag avond weer gespot opel olymia coupe, 1100je,de kleur net iets lichter als dat liemoen groen van de comodore GS coupe van 1972 zag er nog netjes uit en rijd op gas zag ik.

deze reed van asten (formido) richting heeze de provinciale weg op ik heb er achter gereden met de H100 van t werk:swear anders met de carlton.

iemand die weet wie hoe of wat van hier.

iemand deze ooit gespot??

199926894.jpg

Hallo,

Vandaag rond 2 uur gespot in goirle een rode c coupe 16s in de bergstraat was een supermooi ding! hij reed achter me ik reed in een oranje city.

groeten mandy:D

Origineel gepost door voederbiet

vanmiddag in heerhugowaard een baby blauwe c kadett sedan

Die ken ik volgens mij :hmmz Die is volgens mij van Frank (achternaam weet ik niet).

Kom je nooit in Schoorl??? Daar spot je er zowieso 3 op een dag :P Ga maar langs de heereweg staan, gehehehe

nee kom niet zo veel in schoorl:o wel af en toe in alkmaar maar heb ook nooit een paarse ascona b of manta b turbo gezien;)

owjha van de week aan het begin van de noordervaart in alkmaar een bruine c coupe

Origineel gepost door voederbiet

nee kom niet zo veel in schoorl:o wel af en toe in alkmaar maar heb ook nooit een paarse ascona b of manta b turbo gezien;)

owjha van de week aan het begin van de noordervaart in alkmaar een bruine c coupe

De paarse B Manta Turbo en B Ascona zal je daar nu niet meer terug zien, hij is verhuis naar iets noordelijker in Noord-Holland ;)

vanmiddag op industrie terrein boekelermeer een turqois metallic C sedan met kenteken plaat uit het midden een een zilvere raamsticker met nuclear erop

persoon werkt koks denk ik

gespot in liessel brabant.rode e kadett gsi +- 60 tot 80 mm verlaagd maar verder volgensmij standaart .reed van liessel naar asten en probeerde me bij te houden.[lukte aardig:angel

maarja moest wel een beetje rekening houden met ander verkeer en nat wegdek en kerende auto s op de weg:o:P dus nie extreem gegaan wel dwars:D hahah maar gecontroleerd hahah

iemand van hier??

Vanavond gespot rond 19.15 op de A58 net voor Breda.

Oranje Kadett E:

-Donkere 5/6 spaaks velgen, andere voorbumper, gsi achterbumper, grote spoiler achterop

Oke jongens, wie was dat gisteravond in de parkeergarage Karpeton in Alkmaar met z'n goudkleurige C-kadett Coupe die het zo leuk vond om naast mij (ook goudkleurig alleen sedan) te parkeren.

WIE WAS DAT!!!!!!!!!!!!!!!!

king::jerry

Origineel gepost door pipo

gespot in liessel brabant.rode e kadett gsi +- 60 tot 80 mm verlaagd maar verder volgensmij standaart .reed van liessel naar asten en probeerde me bij te houden.[lukte aardig:angel

maarja moest wel een beetje rekening houden met ander verkeer en nat wegdek en kerende auto s op de weg:o:P dus nie extreem gegaan wel dwars:D hahah maar gecontroleerd hahah

iemand van hier??

dat was ik ja:P ik wist wel dat jij het was jij werkt ook bij van de putten:vertag

en ik dacht zal er eens achter aan gaan maar over die rode klinkers met nat weer vindt ik ma een beetje klote.

ik denk zal hem eens op naaien:jerry maar wat heb je onder de kap liggen.

Origineel gepost door hanzel

was dat niet royke-kadett die heeft ook zo`n rode gsi dacht ik?

ja dat was ik:thumbup

ma hoe weet jij dat eigenlijk dan:o

dat heb ik weer gehoord van jeroen :Pik weet niet of je die kent die zit hier ook op het forum, die had eerst een grijze calibra en die stond vaak savonds op die parkeerplaats waar jullie staan in liessel. (hij werkt bij die garage).

Terug
Naar boven