• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door dark-divx

Origineel gepost door Automatic-freak

Origineel gepost door pipo

volgensmij zat die wel op het forum maar weet zo de naam nie.anders moet je bij foto s van de c kadetts kijken

daar zal die dan wel bij staan.

Mvg Erik

als het deze kadett is dan is het bomberfreak van hier op het forum .

grtz

Ja, en Bomberfreak = dus Sven (zoals hierboven al gezegd werd) ;)

Vanavond op de vluchtstrook van de afrit a326 vanaf nijmegen bij wijchen stond een zwarte gestrande city c2 zonder bumpers, met sportvelgen en mistlampjes. Zag er knap verkaaid uit, maar ik zou welles willen weten van wie die is, ik wil um wel hebben voor onderdelen als ie er morgen nog staat, is maar 250 meter van me loods af.

blauwe d-kadett, laag met 2.0 16v achterop. r-evolution raamsticker vandaag bij t st elizabeth ziekenhuis in tilburg. Iemand van hier?

vanmiddag op de tilburgse weg in goirle een groene c1 sedan met volgends mij van die spinner wieldoppen iemand van hier?

Ik seinen maar nee hoor geen reactie, denk soms wel eens dat sommige niet weten waar ze in rijden....

groeten mandy

Vandaag in Liessel: Opel kadett E gsi, zwart, stond voor de kerk in Liessel naast een rode Vectra A

Daarna in Asten: Rode Opel kadett E gsi, booskijkers, lm velgen, 1 kapot achterlicht/remlicht

in Geldrop staat op het industrieterrein bij een automatiseringsbedrijf een crémekleurige C sedan..

[ding staat er zover ik gezien heb iedere dag]

iemand van hier toevallig? :hmmz

Origineel gepost door HardcoreHell

Vandaag in Liessel: Opel kadett E gsi, zwart, stond voor de kerk in Liessel naast een rode Vectra A

Daarna in Asten: Rode Opel kadett E gsi, booskijkers, lm velgen, 1 kapot achterlicht/remlicht

denk dat die kadett in liessel een paarse was die is donker paars

en die andere denk dat ik het was.

wat voor een auto heb jij dan

Origineel gepost door Blackbull

blauwe d-kadett, laag met 2.0 16v achterop. r-evolution raamsticker vandaag bij t st elizabeth ziekenhuis in tilburg. Iemand van hier?

niet van hier maar ken hem wel..

is een mooie d-kadett... echt een d-kadett liefhebber.. kheb de mijne toen ook van hem gekocht (lang geleden..)

gr dennis

:cool: tweede keer dit jaar ....lichtgrijs/wit aan de voorzijde....overlopend naar....donker grijs/zwart aan de achterzijde...mooie voorgevel en strak kontje...witte kooi...en een ja knikkende chauffeur erin ;)...muziekie hard aangestaan ?:D .omstreeks 20:30 op de A20 heel de tijd achter voor en naast hem gereden in een Honda Turbo en ff een duimpie gegeven....kenteken van de kadett Gsi was iets van PP-DP-38...of PP-DP--39 ..?hij nam de afslag Schiedam en verdween ....gestaag rijdend zoals ook op de snelweg.....

vanmiddag rond 3 uur in Tilburg op de oude bredaseweg. Een rode kadett E met dtm bumper, ruiten geblindeerd en mistlampen langs de kentekenplaat. Knipperde een keer met zijn groot licht.

vandaag rond kwart over 9 een Bruine C kadett sedan in helmond.

reed net het industrieterrein uit [de vossenbeemd], over de brug over het kanaal..

ikzelf reed in mijn blauwe manta [met standaard wielen]

gister in provincie zeeland in de buurt van bruinisse een zwarte vauxall vx of xv[opel speedster]zeer vette bak:jerry:jerry

Origineel gepost door royke-kadett

Origineel gepost door HardcoreHell

denk dat die kadett in liessel een paarse was die is donker paars

en die andere denk dat ik het was.

wat voor een auto heb jij dan

Ik rij een rode (lees: rose/witte) Kadett gsi 8v, standaard opel velgjes, geen einddemper

Origineel gepost door Beaten

vandaag rond kwart over 9 een Bruine C kadett sedan in helmond.

reed net het industrieterrein uit [de vossenbeemd], over de brug over het kanaal..

ikzelf reed in mijn blauwe manta [met standaard wielen]

als hij roodbruin is[engelsrood]en en vent van ongeveer 45 er in dan ist a verhoeven uit lierop

paarsige gsi gespot in sportdorp rotterdam zuid vanmiddag we reden elkaar tegen moet ik licht seinde nog en groeten even :thumbup:thumbup

een rode c coupe in hoogvliet

ik denk dat t een van de manne uit pernis was.

leuk groep A uitlaatje naar mijn idee.

leuke velgjes trouwens :thumbup:thumbup

reed achter je in de rode c coupe :afro

Terug
Naar boven