• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Hey,

Een tijdje terug ging ik in Budel trainen (motocross) en op de heen weg zag ik een rode Kadett c-coupe langs de weg staan. Deze coupe had ook verbreede wielkasten.

Ik zat bijna achterstevoren in mijn Vito :D

Is dit toevallig iemand van het forum hier?

Ben zelf ook aan een breede coupe bezig en vind het wel tof om nog een breede coupe te zien.

Grtz

Net gespot om ongeveer 16:45 in Hengelo zuid, een geel zwarte C Coupé GTE met dikke lampen voorop. Ik reed daar in m;n Manta B1, we zwaaiden nog naar mekaar. Gewoon een mooie vette Coupé! :wub:wors:thumbup

wederom bij Hszuyd in Heerlen:

dsc01814oq3.jpg

Donderdag rond 17:00/17:30 een oranje C Coupe tegengekomen met een onderlip en rolkooi en lekker laag :thumbupop de provinciale weg bij de rotonde richting veghel.

Ik reed in de groene commodore. iemand van hier?

Gespot in zwolle bij dierenasiel aan de Graham Bell straat om 11 uur vanmorgen

Tenminste daar reed ie langs

Volgens mij is het deze Kadett of 1 die er erg veel op lijkt

Ik kon em niet goed zien maar de kleuren waren volgens mij dezelfde

kadettnieuw4.jpg

dat klopt dat was ik met mn detje,

met wat voor auto was jij dan??

ik heb nog wel een zwarte d kadett gespot in zwolle met stickers van 78 op de zijkant:D

Origineel gepost door vissie

dat klopt dat was ik met mn detje,

met wat voor auto was jij dan??

ik heb nog wel een zwarte d kadett gespot in zwolle met stickers van 78 op de zijkant:D

Ik was aan het werk in het dierenasiel

Dus gewoon met de bus van het werk

Ik heb voor de hobby een Kadett b uit 71

Origineel gepost door hanzel

Donderdag rond 17:00/17:30 een oranje C Coupe tegengekomen met een onderlip en rolkooi en lekker laag :thumbupop de provinciale weg bij de rotonde richting veghel.

jaegermeister sticker op de deur?

Origineel gepost door PAASHAAS

Afgelopen week gespot in Erp :

die wagen rechtsbovenin is iets gaver ;)

Volgens mij heb ik OPELKADETJE gespot in Camperduin (Schoorl), tenminste het was een paarse kadett die heel veel op hem leek :thumbup

Ik reed daar met mijn nieuwe aanwinst, de manta :D

niet life gespot maar net bij olifantendoders op omroepbrabant tv.illegalle sprint tussen een sub impreza en een c kadett coupe geelwit met volgensmij een calli turbo er in.sub werd vet ingemaakt:jerry:jerry

iemand van hier.

het staat nog niet op internet maar zal binnekort denk ik daar wel op te zien zijn want die andere afleveringen staan er ook op.effe en link

dus houd het in de gaten misschien zie je je zelf wel:P

vanmiddag gespot oranje kadett GSI, met maffe oranje vlag achter op ze waggie (ja echt geen geintje, wis ook niet wat ik ff zag) tussen heemskerk en assendelft, ri assendelft ongeveer 14.30 uur.

Origineel gepost door kadett4x4

Origineel gepost door hanzel

is denk ik een maatje van mij, die werkt in beek en donk.

als er een sticker van opel tjoening op de voorruit zat,dan is hij het.

groeten.

ik heb niet gezien of er een sticker op zat, zou best kunnen. Was in ieder geval ook wel in de buurt van beek en donk. maar zag er anders wel goed uit volgens mij:)

zondag een c kadett gespot bij mij voor de deur reed voorbij. een goudbruinmetalic sedan met een zwarte vlek aan de achterzijde kon het kenteken nie zo snel lezen.

iemand van hier

Terug
Naar boven