• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door nova....

@ jeroen (B magic) Nog zo"n kadettgek:D

Vanmiddag een C kadett caravan wit met de zwarte witte kentekenplaat TL-DN-** op de aalsterweg ri het centrum tijd rond 16.24

ouwe van mark vds nu van de vader van aad dacht ik

origineel gepost door pipo

Vanmiddag een C kadett caravan wit met de zwarte witte kentekenplaat TL-DN-** op de aalsterweg ri het centrum tijd rond 16.24

ouwe van mark vds nu van de vader van aad dacht ik ok pipo :thumbupheb jij een lijstje liggen van wie welke kadett is;) want gewit er wel vrekkes veul

origineel gepost door pipo

ouwe van mark vds nu van de vader van aad dacht ik ok pipo :thumbupheb jij een lijstje liggen van wie welke kadett is;) want gewit er wel vrekkes veul

als het mer c is dan ken ik zo hier in de buurt gelijk hahaha:angel

Gisteren in het centrum van Leek / Tolbert gespot :

lichtblauwe Kadet C Qp

Zag er zeer netjes uit allemaal .

Aloha... laatst een kadettje gekocht voor weinig en er stond www.gsigallery.nl op de zijramen

dus ik kijken of de site bestond maar helaas...

t is een projectje maar dan hebbie ook wat :P

Kadett2.0GSI.JPG

Vanmorgen rond half 8 op de parklaan in drunen een brons metallic/beige kadett c coupe met nummerbord 26-VN-..

origineel gepost door mauscona

een wit gele kadett gte in helmond vanmiddag.

reed richting deurne

Dat zal rop wel geweest zijn dan:P

zit ook op dit forum

gisterenavond reed ik weg uit heenvliet richting snelweg ( a15 ) richting hoogvliet en een hele tijd achter een rode Kadett gsi gereden ...........standaard maar voor zover zonder één oneffenheidje ......yk-** rd .iemand van hiero ?

Van de week in Deurne nabij autoverhuur Harrie van de putten een gele c kadett caravan met 5 spaaks velgen en een zwarte motorkap..... omstreeks 18.19 uur

Van de week in Deurne nabij autoverhuur Harrie van de putten een gele c kadett caravan met 5 spaaks velgen en een zwarte motorkap..... omstreeks 18.19 uur

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

eindelijk it was my:agent

dar werk ik.

mm was ik zo laat afgewerkt:hmmz

kwam ik je tegen of stond hij daar:hmmz

laaste tijd kom ik elke keer een E kadett gsi tegen hiero in Uithoorn laast bij de benzine pomp BP en vandeweek weer richting BP misschien iemand van hiero? hij was standaart en hield me volgens mij niet echt bij want hij kwam nog met piepende banden achter me aan

gisteren naar duitslands geweest voor een boite te halen

en rond 13u30 een mooie kadett c coupe gespot

DSC02534.jpg

DSC02535.jpg

en degene waar we de boite zijn gaan halen had ook nog een leuke staan

DSC02540.jpg

DSC02543.jpg

gister in Terneuzen in de beurt van de DOW fabriek,

een rode D GT/E met zwart kontje.

Zag er leuk uit, had het alleen te laat gezien om effe te zwaaien..

Terug
Naar boven