• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Gisteren toen ik een tour tochtje op de motor deed, van vlissingen naar goes een Rode/roze onder kant zilvere Kadett Eg GSi, zag er erg goed uit.

Foto-ZHM3U4R4.jpg

Was dat dees Jim ??

nee was een andere, hij was meer roze en alleen de bumpers en deel onder de stootstrips was zilver. Verder helemaal strak met "andere" bumpers, wat hoekiger dan origineel. Maar ben niet zo thuis in de E kadett.

origineel gepost door kadettsr

Gisterenavond even naar Almelo geweest samen met mijn ouders en op de heenweg nog wel wat kadettjes gespot!!!:)

In Nijverdal een groene kadett e met witte velgen enz...

Stond langs de doorgaande weg naar Almelo.

In Almelo zelf een paarse c-kadett coupe met getinte ramen.

Zag er zeer mooi uit:D

Toevallig auto's van hier??

Die E Kadett is denk ik deze of niet?

ik heb m nu al 2x smorgens zien rijden, een geheel orgineel witte kadett gsi en erg mooi ding om te zien, op de a12 bij waddinxveen(de kant van den haag op) hij heeft wel een hongaars kenteken.

groeten nick

gisteren rond 21:00 nabij winkelcentrum prinsenhof (leidschendam), een rode Opel kadett GT, zo op het 1e gezicht een net ding, met de originele GT/Frisco velgen eronder....iemand van hier?

vanmorgen een C kadet aero rood en de kap van de det had een andere kleur rood..op de J.F.kennedylaan tussen 10.00 en 10.30

origineel gepost door opeldennis

origineel gepost door kadettsr

Gisterenavond even naar Almelo geweest samen met mijn ouders en op de heenweg nog wel wat kadettjes gespot!!!:)

In Nijverdal een groene kadett e met witte velgen enz...

Stond langs de doorgaande weg naar Almelo.

In Almelo zelf een paarse c-kadett coupe met getinte ramen.

Zag er zeer mooi uit:D

Toevallig auto's van hier??

Die E Kadett is denk ik deze of niet?

Jah, dat was die ene die te koop stond op marktplaats:thumbup

Rode kadett D gespot in Voerendaal...Reed nèt voerendaal uit. Zaten 2 jongere dames in als ik het goed zag???

Zag het wat laat dus geen kenteken...

vandaag gespot door mijn vrouw een gele uitgebouwde

c coupe.tussen asten en someren.

en door mij gespot bij de nieuwe rabobank reclame een bruine c kadett:P

Vandaag om 15.50 op het industrieterrein in helmond een matzwarte c2 coupe met z'n motorklep open.

Even later om 16.10 op de floralaan in asten rob z'n wit gele coupe volgens mij.

mm de eerste was maaike weet nie of die da was is wel van te voren hier geweest

en rop naderhand

hahhah

origineel gepost door martonb

Vandaag om 15.50 op het industrieterrein in helmond een matzwarte c2 coupe met z'n motorklep open.

Even later om 16.10 op de floralaan in asten rob z'n wit gele coupe volgens mij.

Ja klopt was ik met die zwarte coupe. was even bij een vriend van me langs bij zijn werk en verder even lekker scheuren door helmond heen :D

Gr Maaike

origineel gepost door Ronaldo

heb 'm gezien in 't echie......een mooie strakke Kadett geworden Chris !:thumbup ( ennuh Joop....ik zat een auto of 4 achter je in een diamantzwarte Subaru imp ( opgevouwen op de achterbank :jerry )en we gingen weer de snelweg op richting tunnel.

:jerry niet gezien :P maar ik was met de 1200, dan let ik niet op impreza's :P

vandaag 24-09 rond half 7 een paars/blauwe C kadett met een raamjaousie op t achterraam..

ik reed in me blauwe d kadett..

je hebt me gezien..

origineel gepost door hanzel

vanmiddag tussen 4 en 5 op de A73 een groene B kadett station tegen gekomen

wie?:P

Denk kinuyaki deze dus

10-7-2007-25.jpg

Terug
Naar boven