• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

zo ik was vandaag op weg vanuit groningen naar heino (achter zwolle)kwam ik op de snelweg van hoogeveen naar zwolle 3 c kadetten tegen een geele en geloof 2 rode en een mint groene b ascona ,en in zwolle kwam ik een rode c kadett sedan tegen met een dame er in

origineel gepost door Manta200

origineel gepost door hanzel

vanmiddag tussen 4 en 5 op de A73 een groene B kadett station tegen gekomen

wie?:P

Denk kinuyaki deze dus

10-7-2007-25.jpg

Die zal het wel zijn geweest ja:thumbup

origineel gepost door Automatic-freak

Die zijn naar de Kadett C meeting geweest in Ter Apel op het circuit daar !!!

Mvg Erik

Hey Heren,

Dat klopt inderdaad,

Ter Apel was een super dag met diverse uiteenlopende gebeurtenissen!

Iig een zeer goede sprinttijd met de ascona neer weten te zetten (6,05 sec)

Ook heerlijk kunnen driften in de u bochten van de ovaalbaan en mijn eerste ervaringen op slicks!

Helaas ook mindere ervaringen na een crash toen ik als passagier in de gele A manta zat.

Echter ook dat komt weer in orde.

Mvg,

Mark en Mandy:thumbup

Vandaag rond 4uur een Oranje C-coupè nabij afslag Deurne.. reed in tegengestelde richting (Venray) en zwaaide nog vriendelijk :D

en Gisteren op de CPH meeting Gemert een wit/gele C gt/e

2.0 opgeboord naar 2.2.. heel erg nette auto..

nog een tijdje met de eigenaar staan praten..

mocht deze ook op het forum zitten en dit bericht lezen: De manta doet het weer hoor! probleem zat 'm in de Computer :thumbup

Vandaag gespot in de parkeergarage aan de Nederlandlaan (onder de mediamarkt) te Zoetermeer;

1. zilvergrijze E-Kadett 3drs. hatchback. had wat deukjes en plekjes maar voor een E-kadett erg weinig roest.

DSC00001.jpg

2. matzwarte C-Kadett (C1). Zag er op het 1e gezicht netjes uit maar had aan de achterkant wel wat afgebladerde verf,waardoor duidelijk te zien was dat het van origine een okergeel exemplaar was.

vanmiddag half 5 nabij oprit Hardinxveld Giessendam een knaloranje Kadett gsi met ronde koplampen,kenteken weet ik even niet meer.

mss weer eentje erbij in de buurt:D

Vandaag in de parkeergarage van het Roc Aventus in apeldoorn stond direct achter mijn auto een groene C kadett limo. Was een erg mooie auto, misschien iemand van hier of kent deze?

Buiten de garage zag ik nog een parelmoer groene E kadett. Ook een schitterende auto. misschien ook iemand van hier?

Groetjes

Paul

origineel gepost door PaulvanhetEnde

Vandaag in de parkeergarage van het Roc Aventus in apeldoorn stond direct achter mijn auto een groene C kadett limo. Was een erg mooie auto, misschien iemand van hier of kent deze?

Buiten de garage zag ik nog een parelmoer groene E kadett. Ook een schitterende auto. misschien ook iemand van hier?

Groetjes

Paul

Groene C kadett is volgens mij van Jan Wassink... doet Bol4 voertuigentechniek 3e jaars volgens mij. Zat ik bij in de klas...

Of had hij nou een witte ? hmm kweet niet meer :jerry

origineel gepost door piet

vandaag gespot bij cranenbroek in brunssum een witte kadett d met gele deuren en een gele achterklep van gte(stond erop) :D iemand van hier??:)

Ik ken wel iemand met een witte GTE, lijkt me stug dat die er ineens gele deuren in heeft :P

vanmorgen rond 8.30u in eindhoven op de aalsterweg groene d kadett volgens mij was het freek van zon ik toeterde nog was met een nissanpatrol met aanhanger met minigraver erop

Terug
Naar boven