• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door eddepet007

gisteren avond in rijssen 3 opel c coupe rally uit gevoerd gespot

2 op vracht wagen en 1 hing er achter

was er oldies rally

Waarschijnlijk Wolves en/of Noordermors-motorsport; was Rally-sprint in Hengelo(ov.) :wors

Mvg Erik

4november smorgens rond 7uur bij schiedam in de buurt op de snelweg richting rotterdam een zwarte kadett e gsi met witte wielen eronder, ik dacht uitgelaste velgen kon er even geen foto van maken,

iemand van hier"????

groeten nick

origineel gepost door eddepet007

oke dan weet ik wel welke het is van flinstone toch ?

heb je hier de spiegels gehaald volgens mij

ja klopt auto staat vaak voor de flinstone maar waar is hier waar de spiegels vandaan komen die spiegels heb ik hier op het forum gekocht

Net even voor 11 uur vanmorgen:

Blauwe uitgebouwde Kadett.

Deze reed op de weg van nieuwleusen richting de Lichtmis. De Kadett ging de parkeerplek op bij de Koperen Hoogte.

Achter deze Kadett reed een vrachtauto die ook nog toette. Ik reed in de KPN-auto achter deze vrachtauto.

Leek me een zeer nette Kadett trouwens!:thumbup

afgelopen zondagmiddag rond half 1,;een knaloranje kadett station met een gsi voorfront,ging de moerdijkbrug over richting Dordrecht....

origineel gepost door johan1981

Deze reed op de weg van nieuwleusen richting de Lichtmis. De Kadett ging de parkeerplek op bij de Koperen Hoogte.

Achter deze Kadett reed een vrachtauto die ook nog toette. Ik reed in de KPN-auto achter deze vrachtauto.

blauwe irmscher uitgebouwde e kadett toevallig??

origineel gepost door Ghanz

origineel gepost door johan1981

blauwe irmscher uitgebouwde e kadett toevallig??

Ik denk dat het Irmscher was jah, ken de types niet allemaal.

Voorschermen en achterschermen waren breder, maar niet zo breed als de rieger. Was wel een originele uitbouw.

moi,

wie heeft deze kadett wel eens gespot

y1poX_30eDm5Fl7AJ6Toc64u7LI7GZq9WUY.jpg

moet ergens in Nijmegen rijden.

gistermorgen een blauwe C coupe, met ik dacht 15'' velgen velaagd,kenteken begon met 16 op de Prof dorgelolaan ri eindhoven centrum tijd 8.35,had een mooie sound uit de uitlaat:thumbup

Vanmiddag rond uurtje of 5 in hoensbroek bij de Heuts gespot; gele/witte kadett C coupe met een witte manta. Door de hevige sneeuw/hagelbuien had ik niet echt goed zicht, en een foto werd al helemaal niets :P

Ik reed in een blauwe kadett ;)

origineel gepost door vectra208v

moi,

wie heeft deze kadett wel eens gespot

y1poX_30eDm5Fl7AJ6Toc64u7LI7GZq9WUY.jpg

moet ergens in Nijmegen rijden.

Zal eens in de gaten houden, ken de auto niet in ieder geval.

woensdag 19 november..

een dikke zilvergrijze e kadett station on harmelen.. op de parkeerplaats bij de rabobank..

iemand van hier ??

origineel gepost door lambo452

woensdag 19 november..

een dikke zilvergrijze e kadett station on harmelen.. op de parkeerplaats bij de rabobank..

iemand van hier ??

deze toevallig ??

kadettrickyg8.png

dat zou eens heel goed kunnen hij maakte een @$%#$@ geluid dat weet ik wel..

lijkt er wel op namelijk.... t was donker en daarom heb ik het niet helemaal goed gezien..

Terug
Naar boven