• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

's morgensvroeg ergens tussen 8 en 9 zie ik vaak een witte Kadett (GSI?) tegemoet komen op de andere baan van de A28 en dan bedoel ik vanaf Zwolle richting Meppel.

Ook iemand van hier?

vanmiddgag oranje c kadett coupe over paralel weg bij de a 50/58 tussen oirschot en tilburg in ieder geval moest in de remmen voor een brommer en bocht naar links het bos in

Vanmorgen rond 10:00 thv de herdgang Ehv.Kadett c sedan goudkleurig met 'c-kadett' letters op onderzijde zijkanten

en witte velgen.

ST1 V8.

origineel gepost door spottekop

Vandaag een bruine D kadett in heerlen, reed rond 5 over 11 over de rotonde bij het busstation.

Jah, die reed laatst voor me. Vroeg hier ook al of het iemand van hier was nopez...

Gisteren wederom die kadett D in de hoofdstraat zien staan, en iets wat beter bekeken blijkt het toch om een 3 deurs te gaan, wel groen. Toch niemand van hier?

origineel gepost door Ramòn_46

Vandaag een bruine D kadett in heerlen, reed rond 5 over 11 over de rotonde bij het busstation.

Jah, die reed laatst voor me. Vroeg hier ook al of het iemand van hier was nopez...

Gisteren wederom die kadett D in de hoofdstraat zien staan, en iets wat beter bekeken blijkt het toch om een 3 deurs te gaan, wel groen. Toch niemand van hier?

ik zie wel soms in brunssum een bruine d kadett rijden, volgends mij een berlina, met die nieuwe kenteken platen van tegenwoordig, auto zag er heel goed uit.;)

origineel gepost door nova....

Gespot vanmiddag de crazy frog (kadett e gsi) op de Ruysdaelbaan in eindhoven.

gr

en ik een oude lelijke vent op de ruysdaelbaan :P :jerry haha gr.

origineel gepost door Andreas.Berger

origineel gepost door Ramòn_46

ik zie wel soms in brunssum een bruine d kadett rijden, volgends mij een berlina, met die nieuwe kenteken platen van tegenwoordig, auto zag er heel goed uit.;)

Nou wat ik had gezien (ik zat wel in de bus dat wel) was dat hij wel raamjaloezie achterop had, en vond hem er minder goed uitzien als die van ons, maar ja kan ook de kleur zijn.

gespot rond 14:00 /14:30 bruine D kadett, kan ook nog richting bordeaux rood zijn geweest, je had me nog toe gezwaaid, je had een 3 deurs uit voering, en met 3 man waren jullie onderweg. het ging me net iets tevlug om terug te reageren, zelf had ik een groene 5 deurs D kadett bij me;)

Vandaag een erg aparte uitvoering van de kadett gespot , de jungle versie ofzo :hmmz

kadett2.jpg

kadett.jpg

origineel gepost door ST1 V6

Vanmorgen rond 10:00 thv de herdgang Ehv.Kadett c sedan goudkleurig met 'c-kadett' letters op onderzijde zijkanten

en witte velgen.

ST1 V8.

die zag ik ook van de week rijden in Tongelre

@rabbitopc Ja en jij ook bedankt:jerry

origineel gepost door EddyReuneker

Zo te zien heeft iemand geprobeerd z'n kadett als onderzeeër te gebruiken :o

origineel gepost door nova....

Wtf... is hier mee gebeurt!

das hele speciale tectyl :P

Vandaag gespot met foto een Gele D-kadett in het centrum van Heerlen om 14:45 uur , zaten 2 ouderen personen in, mischien iemand van hier ? of bekende ?

Foto191.jpg

Niet echt gespot, maar op internet kwam ik deze foto tegen.....

iemand die weet of dit een probeersel van iemand is.. of dit al vaker is gezien..?

opel_kadett_1480005.jpg

Terug
Naar boven