• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vrijdag nog een e kadett met dikke uitbouw, gespot op aanhangert, miste volgens mij de voorbumper al.

dacht ergens op de a50

owja t was een gele :cool:

Ah ja dat was ik en ne maat, ook niet vergeten de vader van ne menne maat.

De voorbumper lag veilig in de bestelwagen en ook de achterste velgen i.v.m het takelen.

Staat dus nu in Belgie:P

origineel gepost door steinmetzpaul

vandaag gespot in Oss een C sedan erg mooie wielen:thumbup

ckadettsedan-1.jpg

ckadetvanarjanbw.jpg

zo te zien is dit voor het huis van een buurman van me ex collega.. friso heet hij..

doet veel met c kadetts!

he dennis alles goed.

lang niets gehoord.

hoe is het met de opel's.

o ja is inderdaad bij mij voor de deur.

van een mede clublid. Is 20 september ook in oss te bewonderen.(kijk bij meeting's).

Groeten Friso.

Voor een half uur terug, tussen sevenum en horst,

een zilver/blauwe (leek het) kadett E gsi cabrio,

ongeveer dezelfde uitstraling als die van big sexy..

reed zelf op de fietsstrook met een zundappje.. :P

origineel gepost door de laat

he dennis alles goed.

lang niets gehoord.

hoe is het met de opel's.

o ja is inderdaad bij mij voor de deur.

van een mede clublid. Is 20 september ook in oss te bewonderen.(kijk bij meeting's).

Groeten Friso.

hey friso,

ja met mij alles goed. met de opels is het momenteel ff rustig, maar zit wel te kijken om een astra gsi oid voor het circuit klaar te maken. voor de lol..

verder rijdt ik nu een 306. (tsjah werk bij de peugeot nu war) wel ff verlaagd en ff setje velgen scoren. ken het niet laten!

doe de groeten aan je buurman daar!

groeten

Zojuist gespot hier voor de deur naast mijn Astra:

2525-SDC12994.jpg

Zoals je ziet kan hij wel een poetsbeurtje gebruiken... :hmmz

Gr Wesley

vandaag een erg nette kadett gsi gespot in everdingen, hij is oranje achtig van kleur met nette wielen e.d eronder, hij stond netjes onder een mooie carpoort:agent

bekende van hier????

er zat daar ook een bedrijfje/garage wat veel met opel en onderdelen deed, ik ben daar ook weleens geweest voor wat spul ma vandaag reed ik weer langs maar alles was weg:( en huis en terrein staat te koop, heeft iemand hier wat info over???

groeten nick

Vrijdagochtend (uur of 8) op de rotonde bij industrieterrein de rieze in ulft..

Een geel/witte c coupe gt/e zeer mooie wagen, ik stak me duim nog op (reed in een gouden manta)

iemand van hier?

12-06,

Kadet C limo verlaagd honingraat velgen en rolkooi 2.0 met een turbo?? had een behoorlijke vaart op de sterrenlaan/europalaan ri Nuenen,9.45 uur.

vanmorgen,

een kadet c limo beige verlaagd 13 inch velgen?op de geldropseweg ri centrum 7.20 uur... Ik seinde de bestuurder (kalend weinig haar bovenop) keek zo van ken ik jouw??:o

origineel gepost door rabbitopc

origineel gepost door Big Sexy

rabbitopc gespot vandaag in eindhoven:

hij had haast

en hier de foto:

19062009517.jpg

en dan toeter je nie ff :P :D

En een remlicht:vertag

op de marslanden in zwolle een gele e kadett met een ?? matig in de breedte kit erop, zag er slecht uit vanaf een afstand.

(is btw al weer een maand of wat geleden dat ik hem zag.. kwam zojuist foto's tegen op mn mobiel)

origineel gepost door Hoogvliet

Van het weekend een leuke Kadett gezien.

Heb vanaf de Heinenoord tunnel tot aan de afslag naar de Benelux tunnel erachter gezeten.

Was een blauwe, hele lage Kedett. 4 uitlaatpijpen erachter.

Aan zn acceleratie te zien, lag er een turbo blok in.

Iemand van hier?

michel zwaan denk die was bij andre botter geweest denk ik

origineel gepost door nova....

vanmorgen,

een kadet c limo beige verlaagd 13 inch velgen?op de geldropseweg ri centrum 7.20 uur... Ik seinde de bestuurder (kalend weinig haar bovenop) keek zo van ken ik jouw??:o

haha dat moet ik zijn geweest. ik was net wakker (had me verslapen) maar ben niet bepaald kalend.. ik moet zelfs hoog nodig weer eens naar de kapper...

ik zwaaide wel nog terug.. dacht in eerst instantie wat is er nu weer mis met me auto.. maar daarna zag ik dat het om een "getunede" opel ging.

verder word ik normaal nooit gespot, dus verbaasde me een beetje ;)

je bedoeld deze denk ik:

DSC00740.JPG

hij zal nog wel een beetje lager gelegen hebben, want was al geladen voor de meeting roermond.

origineel gepost door Fl!pke

Gespot :

Pipo met de GT/6 in Liessel.

Reed in een donker groene Golf 4 met aanhanger.

wanner was da??

donkergroene golf mm nee nie gezien als er nu een opel voor het gestaan misschien wel:jerry:jerry

Terug
Naar boven