• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door pipo

origineel gepost door Fl!pke

Gespot :

Pipo met de GT/6 in Liessel.

Reed in een donker groene Golf 4 met aanhanger.

wanner was da??

donkergroene golf mm nee nie gezien als er nu een opel voor het gestaan misschien wel:jerry:jerry

09-06-2009, bij zo'n weg versmalling.

25-06-2009 om 12.27 een gele c kadett gespot met 2 grote lampen voorop. Op de n739. Kwam vanuit haaksbergen. Ik sein de nog met een witte iveco. Sein de wel terug zag ik. Iemand van hier ? Kon helaas geen foto nemen ging beetje snel. Wel mooie kadett

Afgelopen zaterdag, in haaksbergen een uitgebouwde gif groene C kadett (heeft geloof ik ook een tijdje te koop gestoan op marktplaats.nl) dikke kooi en alles dr in!

daarstraks hier in Holthees (klein gat achter venray), een Rode B gespot,

oudere man erin, die me geen voorrang gaf.. :swear

was wel een nette auto, in originele staat :angel

Vandaag op de terugweg van de TT in Assen, op de A28 ter hoogte van Zwolle een bruine D dett gespot. Zaten vette velgen onder!! Verder nog een rode Station Dtje gezien; A27 bijna in Breda.

gespot..

vanmorgen op de parkeerplaats van bezorg service albert op strijkviertel in de meern een rode Ekadett 3deurs station

later op de dag in utrecht langs de marnixbrug in utrecht aan de andere kant van de texaco een rode Ekadett 5deurs station

nog iets later op overvecht achter WC de klop een grijs/beige 3deurs hatchback

zagen er allemaal vrij origineel uit ik denk dat niet ze hier op t forum komen maar k wou ze toch even posten

origineel gepost door pipo

Gespot :

Pipo met de GT/6 in Liessel.

Reed in een donker groene Golf 4 met aanhanger.

wanner was da??

donkergroene golf mm nee nie gezien als er nu een opel voor het gestaan misschien wel:jerry:jerry

09-06-2009, bij zo'n weg versmalling.

dan heb ik hem wel gezien ja:cool:

Zo net hier op de terborgseweg in Dinxperlo, een grijze B kadett coupé met ''mustang'' striping.. ook zaten er 4 grote hella's voor op:wors ik stak me duim nog op!

Vandeweek gespot hier voor de deur op de Hintham te Rosmalen:

2020-KadettBgespot.jpg

Gr Wesley

vandaag.. 30 06 op de parkeerplaats bij albert in de meern een oranje ckadett..

zag er zo in een oog opslag goed uit..

iemand van hier ???

Gisteravond op de kennedylaan in eindhoven een zilvergrijze e-kadett cabrio, gecleande achterklep en chrome achterlichten met 2 dames erin. Iemand van hier?

Hier in Wageningen rijdt het volgende en staat ook vrij vaak bij de Brezan:

Groene Kadett C Coupé met witte ATS classics, ziter er niet echt goed meer uit

Een matzwarte Kadett B/C (weet het niet zeker, was eerst geel) met ATS cup, is 2drs

En een goudgele B-Kadett Coupé, die ziet er wel prachtig uit.

Mensen van hier?

ik kwam zojuist op de snelweg (a73) een heel erg nette c sedan tegen.

was een duitser, had er een vouwwagen achter hangen :P

een bruine, in perfecte staat, met mooi chroomwerk :wors

toeterde nog naar hem, en we zwaaide :P

origineel gepost door mantarobin

Afgelopen zaterdag, in haaksbergen een uitgebouwde gif groene C kadett (heeft geloof ik ook een tijdje te koop gestoan op marktplaats.nl) dikke kooi en alles dr in!

Dat is Barry van de c kadett belgium - holland club. Het is zijn slalom auto, en verkoopt die verbredingsets dus daarom staat ie wel eens op mp :P

Gisteren (zondag) rond 17:30 op de A1 tussen holten en rijssen een mooie gele c1 caravan gespot. en maar toetteren :P iemand van hier ?

vandaag in dr rond 13.30 u

een roze /paarse kadett cabrio "pink fantasy"

stond verleden jaar meende ik in sevenum in de feestloods?

Terug
Naar boven