• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

gisteren een mooie licht-blauwe E-cabrio gespot,

a73 thv venlo,

nam dezelfde afslag als ik, maar reed even later blerick in.

stook m'n duim van tevoren nog even op, zag er goed uit.

Ff geleden op een zondagmiddag in het buitengebied van Veldhoven (welschap bij poort 19) een C kadett licht groen kenteken 72- FL Tijd 17.00 uur

Op de Scout-In dit weekend een matzwarte rat-look sedan, met een aparte kofferbak spoiler, en een lichtblauwe sedan (1200), ook daar.

Degene met de zwarte sedan, moet ook de Commodore gezien hebben waar ik mee achter hem geparkeerd stond ;-)

Foto's volgen

Vanmiddag rond half 1, ter hoogte van Driebruggen op de A12

een leuk groen/zwart kleurig A (geloof ik) Kadettje.

Met een kaalkoppige bestuurder met vrouwtje:D

(kweet het, is alweer effe gelede, maar net thuis van een wereld reis:jerry

origineel gepost door nova....

Gistermorgen,

C kadett caravan blauw met een rood linkerscherm op de huizingalaan bij de verkeerslichten 8.20 uur

haha schuldig, daar rijd ik elke ochtend rond die tijd (was iets aan de late kant) me rechter scherm is trouwens groen ;)

vanaf maandag rijd ik weer in me beige sedan die met zn bodem intusse op de beganegrond ligt,

kan me zo even geen corsa voorhalen die er ook stond? er vanuit gaande dat je nog altijd corsa rijd?

kadett gsi champion ging van utrecht richting houten miste links achter een stuk van de side skirt kenteken iets met z.....

origineel gepost door pipo

straks in asten heusden een distelgroene d kadett volgensmij was het dannycorsa

ff een vraagje, reed er ook een zwarte astra en een groene manta bij?

Vandaag toen we op weg waren naar Amersfoort, een Rode D Kadett met SR velgen, en een zwarte achterplaat

Gespot, Rond half 11 11 uur, zag er heel netjes uit.

vanmiddag rond 5 uur een D kadett gespot op de A50 richting den bosch. in de buurt van de afslag A73.

was een groene verlaagt zo te zien.

kenteken niet onthouden maar er reed een fel groene B manta achter.

ik kwam voorbij geraced met een A corsa TR lichtblauw.

origineel gepost door Ted-Jan

vanmiddag rond 5 uur een D kadett gespot op de A50 richting den bosch. in de buurt van de afslag A73.

was een groene verlaagt zo te zien.

kenteken niet onthouden maar er reed een fel groene B manta achter.

ik kwam voorbij geraced met een A corsa TR lichtblauw.

Ja dat waren wij, waren een beetje om gereden hihi.

waren met 3en naar amersfoort geweest, reed ook nog een zwarte astra achteraan hihi.

Na hard nadenken konden we ons ook herrinneren dat we jou gezien hadden, alleen nog geen kans gehad om te spotten hihi.

origineel gepost door x-tinction

Gisteren een c kadett sedan in baarlo bij mtb wedstrijd en in neer op de hoofdweg een d-kadett die op de oprit stond een groene

Die D kadett heeft grijze wielkas randen he?

Die ken ik ja, ziet er opzich nog goed uit die Kadett.

Terug
Naar boven