• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vrijdag avond op de snel weg rond 1 uur :wors kadett vs kadett ring rotterdam, vlak bij de benelux tunnel.... ik kwam er ineens een groene kadett e gsi tegen ging richting hoek van holland... met 230km;).gr

vanavond rond kwart over 5 in woerden richting de rotonde om de snelweg op te gaan..

een groene Ecabrio met gsi bumpers.. ik zag te laat of t wel of geen echte gsi was..

iemand van hier ??

ik ging de andere kant op..

Me vriendin had rond 17:00 uur in Horst een witte Kadett E gespot, ze zei dat ie "uitgebouwd" was.

Maarja, je weet niet wat ze uitgebouwd vind he:hmmz

DV- 19 kadett oranje multispaaks velgen raamband fellenoord naast de rabobank 7.48 uur was 29 oktober

vanmiddag

D kadett goud onderaan zwart V montgommerylaan ri centrum

Moh Rich koks

Wie oh wie zou die groene kadett gsi nou zijn geweest van uit barrendrecht hahahahaha!!!!!!!!

Dacht wel dat je me zou herkennen!!!!!!!!!!!!!

Greetz andre Richard

hahahahah ja wie er in zat dat kon ik even niet zien ...... ging lekker ..:) dus moest ook even op de weg kijken;)...maar je was ook op barendrecht wezen kijken... spreek je snel weer:angel...of zien rijden gr en geluk

jaja

Heb nu net me resserve wielbak er uit geslepen dus zal wel weer even duren voordat ik naar barendrecht kom met STREETMACHINE

Maar anders ben ik er gewoon met het Vivaro hok!!!!!!!!!!!!!!!!

Greetz Rich

Vandaag rond 10.45 in R'dam op de Erasmusbrug een bruine 2-deurs kadett D , verlaagd, smoke verlichting, en witte velgen..!

origineel gepost door brobbel1

origineel gepost door roekenest

vandaag twee kadett coupe achter elkaar richting groningen op de a7 rond 10.30 u

een gif groene en een blauw metallic meende ik

ja die heb ik ook gespot in tolbert.

toen ik er aan kwam gingen zij weer weg. mooi hé :)

Gespot op de snelweg bij Heteren gaande richting Arnhem ron 17.15

Een blauwe Kadett C coupe kenteken begon met D.-..-.. op de achterklep zaten 2 langwerpige reflectoren in het midden erop geplakt.

Originele velgen eronder met zeer mooi glimmende randen.

Iemand van hier ???

groen met zwarte b kadett sedan, in heerlen, met volgens mij een bakkie antenne achterop...

zwaaide nog vanuit de corsa

vorige week in Hoogkerk (groningen) een paarskleurige E kadett zien staan , erg breed en bruut ding zo te zien van een afstandje :thumbup

gespot op de n14 bij wassenaar

16-11-09 rond 11 uur

witte c kadett coupe met blauw sonneband

kenteken begon met 96 .

zag er netjes uit

reed zelf in een witte opel vivaro

Afgelopen zondag een blauwe D kadett bij het tankstation als je de snelweg ophaal in Etten-Leur.

Ik denk ik rij er voorbij en maak met de manta wat herrie dat kijkt hij wel en kan ik mijn duim op steken maar hij keek niet eens pff :P

Terug
Naar boven