• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

in arnhem gespot:

van links naar rechts

opel rekord - opel gt - opel kadett

foto0786d.jpg

Al vaker gespot alleen dan rijdend en afgelopen vrijdag geparkeerd bij een bedrijf...

een (kawasaki-)groene Kadett E LB-GT-..

Ronde wielkasten achter, Engelmann-spiegels, Kadett-B letters in de grill, zender voorlip....

Iemand van hier... weet zeker dat ik 'm een keer ergen online heb gezien...

net bij de postcode loterij een rose coupe en oranje sedan volgensmij:hmmz

allebei in apeldoorn.

volgensmij heeft je buurman een jongen van 19 een auto gewonnen:P

origineel gepost door pipo

net bij de postcode loterij een rose coupe en oranje sedan volgensmij:hmmz

allebei in apeldoorn.

volgensmij heeft je buurman een jongen van 19 een auto gewonnen:P

dat zal wel bij die woning zijn vlakbij de anklaarseweg.. de bekende C kadett familie hier uit apeldoorn.. zit volgens mij ook 1 van de zoons hier opt forum

origineel gepost door Rob-Epe

Al vaker gespot alleen dan rijdend en afgelopen vrijdag geparkeerd bij een bedrijf...

Ronde wielkasten achter, Engelmann-spiegels, Kadett-B letters in de grill, zender voorlip....

Dat kan kloppen. Deze auto is het onderwerp van de topic; Botter heeft er een broertje bij.

origineel gepost door GTC-Freak

origineel gepost door Rob-Epe

Dat kan kloppen. Deze auto is het onderwerp van de topic; Botter heeft er een broertje bij.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=111247

die heeft toch geen zender lip aan de voorkant? dat is een rieger lip van een vectra a toch?

woensdag avond op de a27 volgens mij thv almere tot aan de splitsing richting friesland en nog iets (volgens mij amsterdam) we haalde je in voor de splitsing en toen zagen we dat we de andere moesten hebben en toen remden we goed.. maar we waren al te laat dus dan maar ff rondje van de zaak..

we reden in een corsa C zilveren.. met xenon erin..

iemand van hier

ik zie altijd als ik in maastricht ben een hele mooie.

e kadett gsi.

dit weekend zag ik hem op bokje's staan.

het is een bordau rode.

ik vroeg me af of het ook een lid is van het opelforum.

Ik heb een bruine B kadett sedan gespot in montfoort op het indestrie terien bij keremko staat er elke dag ben benieuwt of het iemand van het forum is.

Vandaag (zaterdag) omstreeks 12 uur gespot in een klein dorpje stolwijk in Zuid-Holland

2 erg nette standaard D kadetts... Stonden circa 500 meter van elkaar af

019-2.jpg

020-5.jpg

Grtz, Erik

vanmiddag een blauwe Ckadett caravan op de brug bij de douwe egberts in utrecht richting leidse rijn/de meern/ de snelweg..

iemand van hier ik reed in mijn Estation de andere kant op..

Eergister een (driftende) groene kadett C2 sedan in Beek en een rode kadett C2 city met zwarte kap en zonder bumpers in Schinnen.

Iemand van hier?

Terug
Naar boven