• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

hej,

Nee niet gechipt, wel erg snel ondanks de 318.273km wat hij nu gelopen heeft.

GSI loopt nog erg goed, vraag maar aan gsi-maffia.

Jammer dat jou auto niet goed liep.

gisteren bij de mac in maarssen. een zwarte gsi met champion velgen en het mistlicht was stuk.. ik heb nog even staan wachten in de corsa d maar zag maar niemand.

IS het wel eens gezegd dat sommige mensen misschien wel helemaal niet willen dat iedereen zomaar weet wanneer hun Kadett waar rijdt? en dat het wel erg makkelijk wordt om zo een dikke kadett te zoeken om te jatten hè... Als je op google zoekt kom je namelijk ook gewoon deze topics tegen hè!! ;)

Mij maakt het niet uit hoor.. maar ik vind dit soort gespot topics altijd nogal dubieus..

Dat was dan weer mijn mening... Gelukkig wordt ik nooit gespot! :P :P :P :P

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Vandaag een C kadettje op de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN) parkeerplaats in Arnhem gespot :)

Groen, city-tje :)

paar dagen terug op de urkhovenseweg in eindhoven kwam ik een mat zwarte c kadett tegen, smorgens vroeg, hij reed richting geldrop, ik ook in een c kadett richting eindhoven. we hadde nog ff gezwaaid

vanmiddag vanaf Hellendoorn tot dicht bij Vriezenveen een bordeaux rode GSI cabrio, ik reed er achteraan met mijn blauwe 155 met witte wielen:D:D

Deze Kadett ooit een keer gespot in duitsland was toen bij autoshow essen. Geloof eind 2007.

dsc03763p.jpg

gisteren een hele mooie kadett C Rally 2.0E gezien op de A1 rond 17.00

in de kleur oranje en aan de onderkant RALLY opschrift in het zwart(origineel)

was een zeer gaaf kadettje!

origineel gepost door Robert Smit 8v

hoe krijg ik eigenlijk een afbeelding bij mn naam?

groeten

via je persoonlijk controle paneel.

daar kun je een AVATAR URL invullen.

plaatje mag niet te groot zijn dus je zal een foto moeten verkleine.

Ik gebruik altijd www.photobucket.com , daar kun je ook makkelijk foto'"rezise-en"

gr.Paul

Terug
Naar boven