• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@nova.... wrote:02-08 kadet gsi groene SG-RD in Valkenburg 8:45 uur

en een kadet c city oranje 88-JS op de splitsing van de caubergweg 15:30 uur.

toen we daar op het terras zaten.

Kadet gsi paars LX-91 in Brunssum 17:25 uur

SG-RD ben ik geweest met de kadett V6

dat moet dan s avonds zijn geweest

vandaag rond een uurtje of half 5 een zwarte kadett e gsi gespot op de weg tussen wezep richting elburg

( ik reed er met de motor voor(A))

Vanavond rond 18 uur op de Boschdijk in Eindhoven een zilverkleurige D-kadett gezien, moet wel nog wat aan gebeuren, maar al wel errug lekker laag.

Kenteken 71-XS-..

uhm, dat zou ik kunnen zijn.... weet mijn kenteken zo niet, maar hij lijkt wel op zo iets.

en er moet idd wat aan gebeuren haha :) vooral lager... maar goed ;)

Er zat nog iemand naast je, ik reed al achter je op de dr berlagelaan in mn bus van het werk.

Nog lager trouwens, volgens mij raak je nu al bijna de grond met je uitlaat??? :wors :wors :wors

gisteren in zevenaar gespot om ong. half 6, een bruinrode c-kadett city. Er in zat een man met een grijze snor. Zag er in de flits erg netjes uit! king:

@drempelvrees wrote:Er zat nog iemand naast je, ik reed al achter je op de dr berlagelaan in mn bus van het werk.

Nog lager trouwens, volgens mij raak je nu al bijna de grond met je uitlaat??? :wors :wors :wors

ja die uitlaat was niet zo praktisch, hadden gister avond nog een andere er onder gemaakt...

maar hij was voor opzich laag zat, achter mag die nog wel iets...

maar van morgen mijn carterpan naar de *&%&^$%%^ gereden... denk einde verhaal...

volgende keer toch maar niet uitstellen om de versteviging tegen butsen te maken..... zucht...

had net nieuwe distributie op de td liggen....

@stefke1984 wrote:Voorig weekend grijze D kadett met nederlands kenteken gespot in Opgrimbie (Belgie)

Beetje roest maar dat vond de eigenaar niet zo erg ;)

Dat was de mijne... :thumbup

Volgende opendeurdag kom ik jou spotten als ik je dan wel kan vinden.

Was een beetje druk in de paddock.

@voyageboy wrote:@Makko wrote:Vandaag (vrijdag), wie komt er weer langs...de Kadett D met de witte verbrede GT velgen.

Mag dat voor de apk, zo ver buiten de wielkasten? :agent

Die wielen lijken wel op die ik voorheen had. :thumbup

is dat niet glenngsi?

Ja, dat is hem..................denk ik.

[youtube:15efwcc5]

Zojuist onder die walnoot op tv :thumbdown , filmpje is Duits spotje word ook in Nederland uitgezonden.

Terug
Naar boven