• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmorgen rond 11.30u op de A50 t.h.v. Schijndel een zwarte c sedan met een grijs/witte streep over het dak gespot, met verstralers met hellakappen. Vermoedelijk komt deze uit Ens, staat geregeld bij "Het wapen van Ens"..

Iemand van hier?!

gespot @ deltion garage zwolle c1 kadett coupe blauw met witte racestrepen(wat mooier had gekunt),60 ne 23... voor de rest standaard(zoals die eruit zag).

Ik kom nu al een paar keer deze week een rode Kadett E 3-deurs "club" tegen.

En dit tussen Leeuwarden en Holwerd, de N357.

En gisteren reed de auto in mijn dorp.

Het lijkt wel of er meer E Kadettjes op de weg rijden de laatste maanden.

Ik zie ze steeds meer bij me in de omgeving :D :D :D :D :D

Rik ;);)

gistermiddag om 13:45 op de a16 richting breda een donker rode/bruine city met fiets boven op et dak en in de auto. 's Avonds ook een groene b kadett tegenover de Ster in Nieuwkuijk en honderdmeter verder een oranje c coupe

Vanmorgen om half 7 kwam ik op de Coenecoopbrug in Gouda een bestelbus tegen met daarachter een aanhanger met een geel/witte Opel Kadett C erop

@SiggieTigra wrote:Sinds 2 dagen staat er tussen grensovergang Hardenberg en Heideschlosschen (Roelfs Jan) een zwarte B kadett sedan (als ik het goed heb) op een bospad.

Iemand dus een B kadett kwijt of issie kaputt?

Hij stond er vanochtend nog steeds!!!

Niet bekend bij de mensen uit Bergentheim of Hoogenweg?

Een (bordeaux) rode kadett e gsi in de wasstraat Washin7 in eindhoven...En hij zag er :thumb uit!!

En een mooi leer interrieur

kenteken begon met een T

Vandaag in beverwijk bij de bioscoop om 14:25 een groene C kadett.

Mooi ding en leuk geluid bij je inhaal-actie ;)

Ik stond met de kraan op de stoep te werken :)

Sinds 2 dagen staat er tussen grensovergang Hardenberg en Heideschlosschen (Roelfs Jan) een zwarte B kadett sedan (als ik het goed heb) op een bospad.

Iemand dus een B kadett kwijt of issie kaputt?

@SanguiniusNL wrote:Vandaag in beverwijk bij de bioscoop om 14:25 een groene C kadett.

Mooi ding en leuk geluid bij je inhaal-actie ;)

Ik stond met de kraan op de stoep te werken :)

Dat was ik, ik had dat +/- 90 jarige fossiel al een tijdje voor me, trok het niet meer. :D

30092011313jpgkadetcvalkenswaard.jpg

In Valkenswaard bij industrieterrein De Vest

Terug
Naar boven