• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vanmiddag in Een-west/steenbergen (drenthe) bij de rotonde (linksaf haulerwijk...rechtsaf Assen) een compleet originele kadett E c20ne GSI.

@PeterNoFear wrote:Stond er zonet nog, die jongens hebben ook een D kadett, die witte op de meeting die een prijs won ;)

ook eem weze spieken of moest je weer op de sloop zijn vandaag hahaha

wij waren een stukje fietsen met de kids dus kon hem eem goed bekijken..mooi ding..zo zie je ze niet veel.

(had de telefoon niet bij me anders had ik wel ff een foto gemaakt)

@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:Stond er zonet nog, die jongens hebben ook een D kadett, die witte op de meeting die een prijs won ;)

wij waren een stukje fietsen met de kids dus kon hem eem goed bekijken..mooi ding..zo zie je ze niet veel.

M'n paps woont in 1 hé ;)

Waren ff met de crossa bezig geweest ff stukkie omtoeren.

Wel mooi weer om even te fietsen inderdaad, maar wij hebben een dakkie, is goed genoeg :jerry

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:Stond er zonet nog, die jongens hebben ook een D kadett, die witte op de meeting die een prijs won ;)

M'n paps woont in 1 hé ;)

Waren ff met de crossa bezig geweest ff stukkie omtoeren.

Wel mooi weer om even te fietsen inderdaad, maar wij hebben een dakkie, is goed genoeg :jerry

ja was mooi ritje...steenbergen,een,haulerwijk,zevenhuizen en weer naar huis...+/- 30km :D

nu weer ontoppic :thumb

vanmiddag in Een-west/steenbergen (drenthe) bij de rotonde (linksaf haulerwijk...rechtsaf Assen) een compleet originele kadett E c20ne GSI.

die is van mij ter info is een orginele seh. maar heb idd ook een witte dkadett gte :D

leuk dat het gespot is! heb nog meer dus als jullie weer in de buurt zijn kom maar eens aan.

gr mike

@mike//gte wrote:vanmiddag in Een-west/steenbergen (drenthe) bij de rotonde (linksaf haulerwijk...rechtsaf Assen) een compleet originele kadett E c20ne GSI.

die is van mij ter info is een orginele seh. maar heb idd ook een witte dkadett gte :D

leuk dat het gespot is! heb nog meer dus als jullie weer in de buurt zijn kom maar eens aan.

gr mike

ik kom er regelmatig langs...in het verleden met de sintra en nu met de zafira.....laatste keer toevallig met de fiets.

blijf de volgende keer wel ff staan als de dett weer buiten staat....ff fotootje maken :thumb

@mike//gte wrote:vanmiddag in Een-west/steenbergen (drenthe) bij de rotonde (linksaf haulerwijk...rechtsaf Assen) een compleet originele kadett E c20ne GSI.

gr mike

misschien wel leuk.....viewtopic.php?f=26&t=175193....mocht het doorgaan...mooi in een rijtje die kant op???

ben zelf meer van de georganiseerde meetings niet verkeerd bedoelt voor de initiatief nemers!!

vind super dat er zulke dingen opgezet worden.

maar als er meer kadettjes /gsi komen dan wil ik die kant wel op komen.

die is van mij ter info is een orginele seh. maar heb idd ook een witte dkadett gte

gr mike

Mike!

Jij bent een van de "jongens bij de rotonde" begrijp ik? :P

Heb je in Dronten ook gezien, Marco (kameraad van mij) heeft nog even met je gepraat.

Is het niet erg als ik en mijn broer gewoon eens langskomen?

M'n stiefmoeke haar gele daihatsu sirion heeft ook een tijdje bij jullie gestaan.

Ben wel beniewd naar wie jullie zijn/ jij bent ;)

Gr.

@SanguiniusNL wrote:@Opelgirl87 wrote:Misschien moet ik toch eens wat vaker rondrijden want ik word nooit gespot met mijn kadette e cabrio :hmmz ?

Als je dan ook nog eens door alkmaar zou crossen, dan spot ik je misschien nog weleens :P

Dan heb ik jou denk ik al een paar keer zien rijden met je C-tje. Is die van jou metallic donkergroen?

Ik rij trouwens in een witte E sedan c20xe ;)

Mike!

Heb je in Dronten ook gezien, Marco (kameraad van mij) heeft nog even met je gepraat.

M'n stiefmoeke haar gele daihatsu sirion heeft ook een tijdje bij jullie gestaan.

Gr.

ik ben niet een van de jongens daar bij de rotonde:P daar woon ik:D

en jullie zijn van harte welkom en die sirion heb ik van steffan gekocht idd.

gr mike

@mike//gte wrote:Mike!

Gr.

ik ben niet een van de jongens daar bij de rotonde:P daar woon ik:D

en jullie zijn van harte welkom en die sirion heb ik van steffan gekocht idd.

gr mike

Haha, dat dacht ik al, m'n pa woont ook in Een, en zodoende komen wij daar vaak, stefan is onze oudijzer boer (en alles anders wat los en vast zit)

We zien wel regelmatig hele mooie wagens bij jou staan, en als er volk buiten staat toeteren we wel altijd even :P

Maar we komen wel eens langs als we weer wat auto's zien staan, en we tijd hebben :thumbup

Blauwe kadet E GSI met witte 5 spaaks velgen gespot vanmiddag bij Coop dc Peize op de Westert.

zit een raamsticker op van opel freaks grûn

Werkt als het goed is bij Coop maar weet niet zeker.

Ik was daar voor solicitatie :thumb

gr.Paul

Terug
Naar boven