• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmiddag reed er een zwarte c sedan met rode rally gordels en zwarte velgen kenteken 20-RV voor het catharina ziekenhuis links de V.maarschalk montgommeylaan op richting Wcw tijd 14:42 uur.

Weer een c kadet sedan oranje 86-YB zonder voorbumper en achter bumper met stalen velgen deze reed op de rotonde meerenakkerweg daarna de kasteellaan op ........tijd 14:38 uur

@Beuntje79 wrote:Ik heb een gifgroene kadett c sedan gehad met kenteken 37-tv-98. Er zaten 15inch ats cup wielen onder. Deze stond pas weer te koop op marktplaats

deze rijd nu rond in emmeloord

toenstraks rond 16 uur een zwarte E Kadett GSi hier door de straat, ik stond te wachten op de kruising maar je zag me niet.

gespot in Hunnecum, Nuth, Zuid-Limburg

vandaag in een.

2x een d kadett station donkerbruin.

daar zag ik ook nog een e gsi staan.

toen spotte ii er nog een licht bruine die we maar ter plekke gestript hebben..

op de terug weg spotte ik in een nog een rood achtige d kadett

Een erg nette sedan:

12087163625_37672fd40e_c.jpg

12087825716_e3ea6cebf6_c.jpg

D.E wrote:
Een erg nette sedan:

12087163625_37672fd40e_c.jpg

Inderdaad, net of we weer 25 jaar terug in de tijd zijn. M.u.v. de Gaik nummerplaten.

Met classic natural plastic bumpers.

Hé leuk zeg ! het zou je Kadett maar zijn ! oh eh wacht ik ben de gelukkige eigenaar :jerry

Grappig dat ze gespot is ! ik heb haar sinds kort erbij, en rij er dagelijks mee naar mijn werk, maar laat ik die dag nou de Calibra mee hebben (het was droog en geen pekel of andere viezigheid) en meestal staat ze binnen. Grappig, dagelijks mee naar Houten en ze staat ieder weekend in het Brabantse land, nooit gespot.. nu een dagje bij ons pas en mams buiten en meteen gespot :kewlpics

Ik zal gauw fkes een topicje aanmaken, wel leuk denk ik zo !

@ Kadett1.2

Ik ben de 2e eigenaar ! en de originele NIET Gaik platen liggen nog in de kofferbak :vertag

Groetkes,

Sjors

@ Kadett1.2

Ik ben de 2e eigenaar ! en de originele NIET Gaik platen liggen nog in de kofferbak :vertag

Groetkes,

Sjors[/quote]

Ha, leuk, houden zo. Jammer van het schrammetje bij je linkerknipperlichtje.

Zuinig op zijn zou ik zeggen, worden zachtjes aan zeldzaam nette Kadettjes E.

@Opel_Freak25 wrote:@Beuntje79 wrote:Ik heb een gifgroene kadett c sedan gehad met kenteken 37-tv-98. Er zaten 15inch ats cup wielen onder. Deze stond pas weer te koop op marktplaats

deze rijd nu rond in emmeloord

klopt hij staat ok wel eens bij de citroen garage in Emmeloord tegenover mijn werk. Er staat ook wel eens een gifgroene kadett city bij.

@Duurt wrote:vanmorgen een City gespot bij v d Iest in Drachten :shock:

Jammer, weer een city J minder.

Ziet er op het eerste gezicht nog niet zo slecht uit maar kan de onder en voorkant niet zien natuurlijk.

zag er idd niet slecht uit, wel waren alle demontabele delen er al afgehaald, carosserie zat stampvol onderdelen van andere auto's

Terug
Naar boven