• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

In Dokkum (straat zal ik maar niet noemen) zag ik een hele mooie zwarte Kadett E GSi met het kenteken ZK-**-** (andere tekens kon ik zo gauw niet onthouden)

Leek mij een zo goed als originele Kadett, zat weinig Tupperware rotzooi op :thumb

Rik :wub

Toen strax tegen de middag een rode e kadet cabrio met zwarte kap JT-VS gsi voor en achter bumper 15 inch licht metalen velgen dikke 5 spaken.... Bij het winkelcentrum waar ze lekker aan de weg aan het werken :sleeping

In Veghel moest ff een mobiele telefoon halen voor onze dochter.

Ik post niet veel op het Opelforum, maar vandaag heb ik weer iets te melden:

P20162400.jpg

P20162501.jpg

Gr

Marcel

De Kadett stond er idd netjes bij, maar ik zag wel wielkast rot.

Mijn vrouw vind er nix aan, dus snapt niet dat ik foto moest maken. :wub

Owja was in Zaandam.

@midnight black wrote:Zou het een zogenaamde "Supreme" zijn? gezien de wieldoppen? De stootstrips zitten wel wat te laag....

Ik zou eerder zeggen dat dit wieldoppen zijn van een Expression

@turbo.d wrote:Lijkt mij idd ook expression.

Wie weet eigelijk alle verschillende uitvoeringdn van de (late) Kadett-E :?:

Ik meende dat er een topic hierover was maar dat wordt wel zoeken, ALS ie er (nog) is.

Rik :D

Wil jij eens kijken Rik :?:

Ik ben nog steeds gek van de Kadett-E, goeie herinneringen aan en wordt enthousiast als ik er 1 zie rijden :)

Gr

Marcel

JV-61 d kadet bruin in Kerkrade als je richting Gaiazoo gaat stond aan de linkse kant . Kwamen we vanaf als uitje van het werk, met negen werkbussen er naar toe gegaan vandaag. tijd 18:53 uur

Ff later op de snelweg ri Eindhoven E kadet cabrio grijs TV-LP vlakbij de afslag woonboulevard Heerlen bestuurder keek naar me.. tijd 19:02 uur.

Terug
Naar boven