• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vanochtend 7:45 in Einhdoven op de meerenakkerweg een oranje D kadett met Ronal Turbo velgen. Kwam van de N2 af ging richting de Hovenring

Zojuist een rode kadett B gespot op 't plateau in spijkenisse aan de kant van ma bel. ik stond 5 vakken naar links naast de oversteekplaats met een blauwe corsa D 2010

15398754728_8c2bcbb74f_c.jpg

ik heb ook een kadett e gezien. dat was die van mij wat is dat voor :puke bak ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen een rode 3deurs 13s met gsi koffer en achterlichten witte pinkers en gsi interuier zonder schade ik twijfel enkel of ik de oude gt lipjes er ga op monteren die heb ik liggen of gsi bumpers kopen

@kadett4x4 wrote:@Haasje17 wrote:

Deze al gezien.

Spijt dat ik hem aan geklikt heb.. :puke :puke :puke

gruwelijk, gruwelijk, gruwelijk lelijk.

groeten.

Ik zei ook nie dat die mooi was, had er meer van verwacht, maar tis weer echt amerikaans.

Terug
Naar boven