• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

astrawez wrote:
Vanochtend in Marel-Kessel: Opel Kadett C1 uit 1975, met origineel schuifdak

quote]

Leuke vondst, volgens mij ook nog een special uitvoering gezien de grotere wielenmaat en de stootrubbers op de (achter)bumper.

Staat er eigenlijk ook special links op de achterklep ? kan dit niet goed ontcijferen.

Ik heb namelijk ook ooit mijn eerste kilometers gemaakt met een kadett special 1975. 44-fx-o4 en okergeel. Helaas al jaren gesloopt.

In Zevenhuizen een oranje C Kadett, bij de rotonde, stond er een tijdje terug, en inmiddels weer, maar lijkt opnieuw gespoten of zeer netjes gepolijst.

@Kadett1.2 wrote:@astrawez wrote:Vanochtend in Marel-Kessel: Opel Kadett C1 uit 1975, met origineel schuifdak

Leuke vondst, volgens mij ook nog een special uitvoering gezien de grotere wielenmaat en de stootrubbers op de (achter)bumper.

Staat er eigenlijk ook special links op de achterklep ? kan dit niet goed ontcijferen.

Ik heb namelijk ook ooit mijn eerste kilometers gemaakt met een kadett special 1975. 44-fx-o4 en okergeel. Helaas al jaren gesloopt.

Er staat Automatic links op de achterklep. ;)

@Kadett1.2 wrote:@astrawez wrote:Vanochtend in Marel-Kessel: Opel Kadett C1 uit 1975, met origineel schuifdak

quote]

Heb je toevallig nog een foto van? Deze staat nog niet bekend in het register.

Vrijdag in Den Bosch: Kadett E Cabrio uit 1993

Gisteren rond 16:45 uur zag ik vlakbij Gameren een bruine 5-deurs Kadett E1 (originele kenteken beginnend met LY-..-..) me tegemoet rijden. We seinden en zwaaiden allebei (ik reed in een blauwe E1 Caravan). Iemand van hier toevallig?

Begin deze week in Haulerwijk

ec5bc6309c855eeb86c29dc175866069.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

@marcohgd wrote:Begin deze week in Haulerwijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inderdaad leuke caravan die zo te zien nog als werkpaard gebruikt word gezien het gigantische imperial.

(en zelfs met de juiste uitlaat en rechterzijspiegel maar dan wel weer met de verkeerde achter ruitewisser)

Gisteren een ijsje wezen eten bij IJssalon Kees in Geldrop. Daar reed toen we aankwamen net een knaloranje C Kadett (City denk ik) weg. Was dat een bekende van hier?

astrawez wrote:
Vrijdag in Den Bosch: Kadett E Cabrio uit 1993

Dat is een broertje van de mijne en nog uit de buurt ook maar ik zou voor geen goud willen ruilen.....Na vijf maanden schorsing :shock: ben ik trouwens sinds afgelopen week ook weer te spotten in de Kadett.

Vanmiddag rond 17.55 uur.

Vanaf randweg zuid draaide een rode B kadett "sedan" de Lindenstraat in Nederweert op om vervolgens weer af te slaan naar de populierenstraat.

Terug
Naar boven