• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Ik was van de week lekker aan het klussen bij mn box, komt er 1 of andere vage dude langs om te vragen wat mn auto waard is, wanneer ik bij mn box ben, of ik ook op de flat woon etc,.. daar was ik dus niet echt van gediend.. en vanuit dezelfde gedachte (en nu laat ik mn auto zelden voor mijn huis overnachten) dacht ik bij mezelf is dit topic wel zo handig?

Sommige 'gespotte' auto's staan gewoon bij mensen voor de deur, en dan word er in sommige gevallen doodleuk bij gezet dat de betreffende auto altijd buiten staat inclusief woonplaats. Nu zal het allemaal wel los lopen.. en als het een spot in het 'wild' is vind ik het een ander verhaal.

Maar goed...

@SylV wrote:Ik was van de week lekker aan het klussen bij mn box, komt er 1 of andere vage dude langs om te vragen wat mn auto waard is, wanneer ik bij mn box ben, of ik ook op de flat woon etc,.. daar was ik dus niet echt van gediend.. en vanuit dezelfde gedachte (en nu laat ik mn auto zelden voor mijn huis overnachten) dacht ik bij mezelf is dit topic wel zo handig?

Sommige 'gespotte' auto's staan gewoon bij mensen voor de deur, en dan word er in sommige gevallen doodleuk bij gezet dat de betreffende auto altijd buiten staat inclusief woonplaats. Nu zal het allemaal wel los lopen.. en als het een spot in het 'wild' is vind ik het een ander verhaal.

Maar goed...

Daar heb je wel een punt.

Dit is natuurlijk wel aan de spotters gericht.

Probeer een foto van de desbetreffende Opel te maken zonder de omgeving erbij.Dit gled vooral als het in een woonwijk betreft.Op de snelweg is het een ander verhaal.

Aan de andere kant is het zo dat sommige gasten meer weten dan dat je denkt.

Ik had laatst ook een foto neergezet van allebei mijn Kadetts en een jongen wist exact waar dat was.Nu woont hij wel in mijn omgeving,maar het geeft toch stof tot nadenken.

Ik probeer zoveel mogelijk alleen het object waar het om gaat te fotograveren.

Vanmiddag aan de kampweg in keldonk c kadet bruin rechter voorscherm was zwart zaten ats velgen onder tijd 13:30 uur kenteken DP-49

Gisteren in Waalwijk akkerlaan bij ingang RKC een blauwe Kadett E in Whippet uitvoering.

Dus met achterklepspoiler, striping en soort van GT bumpers

Nog netjes voor leeftijd en oude man achter het stuur.

@Kadett1.2 wrote:Gisteren in Waalwijk akkerlaan bij ingang RKC een blauwe Kadett E in Whippet uitvoering.

Whippet uitvoering?

Bedoel je Frisco?

20150525_140641_zpsqbqm3kc5.jpg

Vandaag gespot bij de Gamma.

@nova1.6 wrote:@Kadett1.2 wrote:Gisteren in Waalwijk akkerlaan bij ingang RKC een blauwe Kadett E in Whippet uitvoering.

Whippet uitvoering?

Bedoel je Frisco?

Nee echt whippet

Frisco is Gt opvolger

Whippet is zeldzamer. Met dakspoiler boven achterruit en gele met grijze striping.

En gewone wieldoppen.

Geloof altijd blauwmettalic. Soort van opc arden blauw

De Whippet heb ik ook nog nooit van gehoord. Hoe je hem omschrijft zou het ook een Limited kunnen zijn.

Hopelijk zie je hem nog eens en kan je er foto's van maken. ;)

@astrawez wrote:

Gisteren in Den Bosch:

Zag hem afgelopen zaterdag weer, rond 17.45 dacht ik, op de A59 bij afrit Den Bosch West. Reed die weer met zijn aanhangertje in de richting van Waalwijk.

@astrawez wrote:De Whippet heb ik ook nog nooit van gehoord. Hoe je hem omschrijft zou het ook een Limited kunnen zijn.

Hopelijk zie je hem nog eens en kan je er foto's van maken. ;)

Was helaas net te laat, zal wel eens kijken. Heb hem al vaker gezien hier in de buurt.

Zou ook kunnen dat het een dealer versie was of aktiemodel. Maar heb er al wel meer gezien.

@astrawez wrote:Mijn maat (hier bekend als D-gek) heeft hem ook gespot. :thumb

Ik ben maar even zo vrij om hem hier alvast te plaatsen. ;)

Ja dat is hem

Hoort ook zo' n reflecterende rood oranje plaat tussen de achterlichten op de klep te zitten maar die zal wel gesneuveld zijn.

Denk gewoon standaard 1.3

Volgens mij was het een tijdelijk aktiemodel speciaal voor de nederlandse markt.

Deze is nieuw geleverd door Lathouwers den bosch of veghel volgens achterruit sticker.

Waar is deze gespot ?

Terug
Naar boven