• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door lambo452

vanmorgen.. maar staat er vaker..

een rode A manta met uitbouw en een achterraam jalousie

bij de shell op de Weter-ing in utrecht..

is die van hier ??

streepje hoort er niet bij.. maar anders denkt t forum dat t een lelijk woordje is :P

sorry voor mijn vorige bericht maar ik had de verkeerde gequote sorry hiervoor.... maar hij heet idd johan en werkt dus zoals ik al zei in mijn quote op de weter-ing in utrecht..

en deze schijn dus ook een TE 2800 te hebben

origineel gepost door mantallica

Dat was ik niet, ik ken wel een Johan die een TE heeft en in de buurt van Utrecht woond, zal die dan ook een oranje Manta hebben?? Zo ja dan hebben wij al drie dingen gemeen :P

er is hier nog een mantalica met enkele l:D dat is koen van van de manta b club hagenland die rijdt een verbrede manta b in het grijs:D denk dat daar de persoonsverwisseling in zit:P:D

gistermiddag gespot bij het kruispunt heuts hoensbroek een rode manta bcc gte (schat 78/79 model) met een oudere persoon erin die rechts afsloeg richting heerlerheide iemand van hier of bekend???was een verdomd nette had mij niet geschoten helaas want ik reed in de rekord langs maar zat veel verkeer tussen

mantaonnen.jpg

gisteren en vandaag bij de nedtrain werkplaats in onnen

oranje b zag er goed uit :thumbup

origineel gepost door nova....

Gisteren om 9.52 manta B cc grijs op de fransebaan met ronde mistlampen onder nabij het winkelcentrum Biaritzplein

Die staat te koop op marktplaats.

Nog nooit zien rijde in eindhoven en manta's zie ik toch niet over het hoofd:P

origineel gepost door Emiel-Manta

denk dat ik maar eens moet verhuizen,

spot hier nog maar amper manta's :( :(

beter toch ben je een uniek geval in de buurt

net op de A16 t.h.v dordrecht rond 13.00 uur

een zilveren B stond op een autoambulance reed richting breda net voor de moerdijkbrug

ik zat in de trein maakte nog een foto maar was te laat

zat volgens mijn een donker gekleurde opel astra station voor ??? iemand van hier ??

origineel gepost door mantamafkees01

Vanmiddag een bruine b1 met ronde lampen bi jde bakker in voorst.

ik denk dat dat Jeroen geweest is uit wilp..

vrijdag avond trouwens nog 5 manta's gespot bij mij op het erf..

2x een gsi (een rooie en een blauwe)

1 400

1 groene b1

en een rood,wit,blauwe b manta..

mini meeting:agent

Vanmorgen vroeg een witte CC op de a12

Vanmorgen in Den Haag een Manta A met General Lee stickers erop zeer verwaarloosd langs de kant.

En vanavond richting dieren een witte i200 met 4 verstralers en een scheve snotterbel achter het stuur.

Terug
Naar boven