• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door Small Sexy

Matzwarte Manta A, Gespot op de molenstraat in Helden,

3 Feb, 17.20. Zag hem in een flits voorbij komen.

Sjupke`

die ben ik dan waarschijnlijk laatst ook al eens tegen gekomen tussen oostrum en venray..

knipperde nog met de lampen.. bestuurder stook z'n hand nog op.

origineel gepost door Emiel-Manta

origineel gepost door Small Sexy

Matzwarte Manta A, Gespot op de molenstraat in Helden,

3 Feb, 17.20. Zag hem in een flits voorbij komen.

Sjupke`

die ben ik dan waarschijnlijk laatst ook al eens tegen gekomen tussen oostrum en venray..

knipperde nog met de lampen.. bestuurder stook z'n hand nog op.

haha, jij komt ook alle auto's tegen die ik tegenkom ;)

Sjupke`

Op het industrieterrein in Nijkerk, een antraciete (of donkergroen-metallic) B GSI, staat al een paar jaar af en toe bij hetzelfde bedrijf. Ziet er op het eerste gezicht goed uit!

vandaag om 12:15 in beltrum op de grolsche weg een donkergrijze/zwarte b met dubbele koplampen zonder motorkap??? Misschien iemand die even een testritje ging maken? lag volgensmij een 3.0 blok in

Vandaag bij het VNU gebouw bij winkelcentrum Schalkwijk Haarlem: Een blauwe B1 met zwart dak.

Iemand van hier?

Vast weer niet, zie hier wel vaker Manta's in de stad:

Een rode B in de slachthuisbuurt met wat foute tupperware erop (hoop dat ik niemand beledig) :), deze is ook al eens gespot door Ferrie-Manta, Een witte b met een enorme uitbouw, ook in schalkwijk en ik heb hier ook regelmatig een bruine zien rijden.

Maar volgens mij ben ik de enige in Haarlem die op dit forum zit en/of mantaclublid is.

Ik rijd zelf de laatste tijd weer bijna dagelijks in mijn antraciete GSI (weer of geen weer), maar ik wordt nooit gespot :cry

gezien vandaag maandag een compleet witte manta b

in rotterdam kruising leuvehaven,coolsingel richting eendrachtsplein.

ik stond zelf voor het stoplicht.iemand van het forum ? mischien.

vgr tonsr.

Helemaal vanuit Abbenes naar Enkhuizen gereden met een GSI achter de bus maar niemand heeft dit gezien:thumbdown :(

origineel gepost door Ari

Helemaal vanuit Abbenes naar Enkhuizen gereden met een GSI achter de bus maar niemand heeft dit gezien:thumbdown :(

ik rij ieder week naar de achterhoek of zuid limburg, en ik ben pas 1x gespot, en dat was in mn eigen woonplaats.

dusja, zoveel kans om gespot te worden maak je niet :P

origineel gepost door TonSR

gezien vandaag maandag een compleet witte manta b

in rotterdam kruising leuvehaven,coolsingel richting eendrachtsplein.

ik stond zelf voor het stoplicht.iemand van het forum ? mischien.

vgr tonsr.

hums die heb ik daar in de buurt dacht ik wel eens vaker gezien.

Reed vandaag in Belgïe door Opitter, stond ineens op een pleintje een mooie blauwe Manta B staan, had nog niet teruggekeken of spotte een kale manta B karkas op een erf en volgens mij stond er nog wat manta's, kon het niet goed ziet in de snelheid van het voorbij rijden. Iemand van hier die ze spaart/opknapt?

Gisteren gespot in dat altijd vervelende ***amsterdam...dacht dat het op de overtoom was...

Een echte zwarte Manta 6-cilinder:D

Kenteken: XV-50-*N

Terug
Naar boven