• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

tcat

Post vaak
Is het misschien niet makkelijker om hier het gespot topic van te maken?

Undertaker heeft er namelijk ook weer een gespot.

En zo her en der, zie je soms dit soort berichten verdwaald langs komen.

Dus dacht als alle spots nu bij elkaar komen te staan, is wat makkelijker voor het overzicht:P

Is maar een idee..

Origineel gepost door jostenbrinke

Ik zag gisteren nog een donker blauwe golf IV rijden, in de buurt van Hardenberg. Iemand van hier mischien?:jerry

Wil je de volgende keer snel je ogen sluiten????:jerry:jerry:jerry

Origineel gepost door jostenbrinke

Ik zag gisteren nog een donker blauwe golf IV rijden, in de buurt van Hardenberg. Iemand van hier mischien?:jerry

Had hij soms gele kentekenplaten met zwarte letters en cijfers erop??

Dan ken ik hem volgens mij wel;)

Zag vrijdag nog een witte B Manta voorbij rijden op de A16 bij dordrecht.

Was voor mn werk aan het rijden toen ie voorbijkwam maar kwam em vervolgens voor klaverpolder weer tegen en stond ie op de vluchtstrook bij een vrachtwagen en een bestelbus.Zag ook nog iemand naar de voorkant van de manta kijken. Ben wel benieuwd of het iemand van het forum is en wat er daar gebeurd was..

Origineel gepost door bramm

Origineel gepost door Basgsi

deze gespot op marktplaats:wub

Manta A GTE

ja dies echt mooi he:wub

:o en dat voor 0 euro!!!

Tis valse reclame en voor dat geld zal je hem wettelijk gezien verplicht moeten verkopen :angel

zag gistermiddag een blauwe a manta staat in zoeterwoude dorp (zat in de bus richting zoetermeer)

kenteken xx-EG-xx als ik me niet vergis

bekende van hier?

gister bij de zwarte cross, tussen spoordonk en moergestel, daar op het parkeer terrein stond een groene gsi met 3delige spoiler (b2), en er stond ook een gele (b1), ik geloof uit oirschot. iemand mee bekend?

Vandaag rond 3 uur van zevenaar naar duiven reed er een baby blauwe A manta in perfecte staat (tenminste zo zag het eruit in een flits) al het chrome perfect, zat een oudere man in. Deze had ik nog nooit hier in de buurt gezien en zag er toppie uit... weet iemand van wie deze is en of ie uit de buurt komt ik ben wel nieuwsgierig ik denk niet dat deze kleur veel bestaat

Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Was dat deze

-->manta baby blauw<--

Als je tegen de eigenaar van deze auto zegt, dat het een oudere man is, dan krijg je een hele grote camera op je hoofd denk ik.

Deze Amerikaanse uitvoering van de A-Manta is namelijk van de hoofdredacteur van de mantaclub.

Tevens is dit niet baby-blauw.

Ik ken nog wel een baby-blauwe A-Manta. Die komt uit Enkhuizen en staat momenteel in restauratie, dus dat was hem ook niet.

Terug
Naar boven