• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Origineel gepost door dr_antrax

:wtf Dat benne idd de mijne..

Maarem, die kraan had ik niet nodig hoor (gelukkig):D

bekende TCAT????????????:angel vond de kraan in de achtergrond wel passen:vertag

haha ok tcat hopen dat zo blijft

Heet beest staat nu wel bij de DOCTOR iig..

Volgende week weer lekker droge voeten bij nat weer:wors

Maarem, heb je dan helemaal gemnist daar, was je wel een stukkie van huis of niet??

Origineel gepost door Bekkeman

Een rode Manta B CC in Velp bij het Esso tankstation, net voor Velperbroek.

Kenteken met GV-25-..

Knetter orgineel, volgens mij type 1 maar met gele platen.

Heb mijn oude telefoon, kon er geen foto van maken.

die stond daar zeker geparkeerd?. de meid die bij de Esso werkt heeft namelijk een rode b....

vanmiddag in rheezerveen,

rode manta B coupe, los van de grond.... staat op wat klinkers,

rechtervoorscherm gedeukt, achterraam jalouzi en nog geen Gaik platen.

heb al horen zeggen dat het niet zo best gesteld is met het onderste plaatwerk van de bolide ... JUP laat m dan zo buiten staan Dude ;)

Zojuist gespot op de Stationsstraat in Putten,

een 'goudkleurige' Manta B1 Berlinetta (zwart skai-dak) volgens mij een aardig origineel ding, met SR-velgen, en zo'n dunne zwarte striping over de zijkant heen. Owja, vierkante koplampen, en chromen bumpers, chromen spatbordrandjes.:thumbup

Zag er goed uit, alleen jammer van het kleurverschil op de linkerdeur, als ik het goed zag.

Wij reden ervoor in een of andere blauwe Peugot 206...

Origineel gepost door erik s.

Origineel gepost door Bekkeman

Een rode Manta B CC in Velp bij het Esso tankstation, net voor Velperbroek.

Kenteken met GV-25-..

Knetter orgineel, volgens mij type 1 maar met gele platen.

Heb mijn oude telefoon, kon er geen foto van maken.

die stond daar zeker geparkeerd?. de meid die bij de Esso werkt heeft namelijk een rode b....

Klopt, heeft daar de hele dag gestaan...

Van de week maar even kijken of het een mooie meid is hehe...

Origineel gepost door tcat

Maarem, heb je dan helemaal gemnist daar, was je wel een stukkie van huis of niet??

nee nee je was me zlefs tegen gekomen.... ik was de jongen die toen een manta zocht... jij was er toen met iemand anders... ben niet de eigenaar van nieuwegein woon zelf in rotterdam noord

Origineel gepost door Manta 24V

Net op 3-10 om ca 11:35uur over de ommerweg in Hellendoorn een rooie B met blauwe platen.

HAY DAT WAS IK HANS RADEMAKER UIT NIJVERDAL BROER VAN DE RADEMAKERS UIT HOOGENWEG HARDENBERG

BEN FF NAAR SLOCHTEREN GEWEEST (GRONINGEN)

Net op 3-10 om ca 11:35uur over de ommerweg in Hellendoorn een rooie B met blauwe platen.

hAHa DEZE MANTA IS VAN MIJ hANS RADEMAKER

BEN NU TOCH EINDELIJK EENS GESPOT IK RIJ ER AL WEL VIER JAAR IN ROND MAAR MEESTAL ALLEEN MET MOOI WEER

WOONIN NIJVERDAL

Origineel gepost door tcat

nee nee je was me zlefs tegen gekomen.... ik was de jongen die toen een manta zocht... jij was er toen met iemand anders... ben niet de eigenaar van nieuwegein woon zelf in rotterdam noord

OOwwjA, nu weet ik het weer.

HEbben nog effe staan babbelien..

Maar ondertussen zeker al weer een gevonden, waarmee je gespot kan worden (om maar ON TOPIT te blijven)

Origineel gepost door hazzan

hAHa DEZE MANTA IS VAN MIJ hANS RADEMAKER

BEN NU TOCH EINDELIJK EENS GESPOT IK RIJ ER AL WEL VIER JAAR IN ROND MAAR MEESTAL ALLEEN MET MOOI WEER

WOONIN NIJVERDAL

Ik heb je al wel vaker zien rijden hoor ;) vorig jaar ook al een keer, stond toen met het fototoestel in me handen heel toevallig met een BBQ in de tuin.

;)

BBQweekendaug-06021Small.jpg

BBQweekendaug-06029Small.jpg

@ tctat.. ja ik heb de gele manta nu met 16v motor...

en was bij mij in de straat ook een rode manta geweest.. heb de eigenaar nog kort gesprokne was in Schiedam... maar weet niet of de eigenaar ook hier op forum is

verdome 700 km gereden vandaag en inige wat ik ben tegen gekomen is een Goude A manta op de a28 richting hoogeveen iemand van hier? denk zo rond half 6,en een rode originele sr,bij wie ik moest wezen:P

was gisteren een (mat)zwarte a manta met gele viper striping op de motorkap en een jap eindemper erop tegengekomen in heerlen bij de woonboulevard,ik zwaaide nog,iemand van hier???

vandaag op de weg van harderwijk naar apeldoorn

een groene Manta a

heb nog geflitst

:D

ik reed in een blauwe Transporter T1 Spijltjesbus :hmmz

kwam net uit Hannover

Terug
Naar boven